TheBoxhead Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Lenge siden jeg har vært aktiv. Men er igjen "på hugget" med kamera. dette er et motiv jeg har prøvd på tidligere. Synes teknisk gjennomføring er noenlunde bra. Desverre ble det heller ikke denne kvelden helt magisk lys. Men hva synes folket ? fungerer utsnittet og komposisjonen bra ? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Minner om retningslinjene for bildekritikken, og at tråder i bildekritikken skal være tydelig merket med at de dreier seg om bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittel. Moderator har lagt til "BK:" i emnetittel. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Er alle på ferie ? Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Ikke alle er på ferie, men det er ikke akkurat stor aktivitet her for tiden Pent bilde, men syns det mangler noe på komposisjon. Er litt kjedelig utsnitt mener jeg, men veldig fint stemning i bildet og et nydelig motiv! Men som sagt, det mangler det lille ekstra i mine øyne... Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Det er et fint bakteppe for en fin fotoshoot, av en smuk pige e.l. Som nevnt gjør komposisjon det hele litt for uinteressant for seg selv, det er vanskelig å oversette slike ting som gjerne oppleves av deg på stedet som noe flott til noe av interesse for mennesker som ikke har vært der og hatt alle andre sanseopplevelser av stedet. Endret 9. juli 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Er enig med dere begge at motivet nok mangler det lille ekstra. Men har lett tilgang på motivet så kansje prøve mere. Noen som har forslag til eventuelt hvilken komposisjon som kunne fungert bedre ? Dette er tatt rett ovenfor vannflaten helt i enden av kulpen. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 "If your pictures aren’t good enough, you’re not close enough" - Robert Capa Gå nærmere, skift perspektiv fra en oppreistposisjon, og finn linjer og mønster, og som nevnt ta gjerne med et motiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå