Gå til innhold

Ferdigkonfigurert pc fra komplett, litt tips trengs.

Anbefalte innlegg

Har sett på denne pcn fra komplett.

Kabinett	  In-Win C645 ATX Midi Tower sort uten PSU USB2.0, Audio, Airduct, 120mm
Strømforsyning 	Corsair Powersupply 650W TXEU Black BULK ATX/EPS, 140mm Fan, 8xSATA, SLI
Hovedkort 	MSI P45 NEO-F, P45, Socket-775, DDR2, 1600FSB, ATX, ICH10, PCI-Ex(2.0)x16
Prosessorer 	Intel Core™ 2 Duo E8400 3.0GHz, Socket LGA775, 6MB, 1333Mhz BOXED w/fan
Optisk leser/brenner, Blu-Ray 	Samsung DVD±RW burner, SH-S223B 22x DVD, DVDRAM, SATA, Black, Bulk
Multikortleser 	USB2 multikortleser 3.5" sort for CF I/II,SM,MMC/SD/microSD,MS,xD (bulk)
DDR2 minne (OBS! For full utnyttelse av 4gb minne eller mer kreves 64bit Vista) 	Corsair TWIN2X PC6400 DDR2 2GB KIT CL4 Kit w/2x 1GB XMS2-6400 dimm's, CL4-4-4-12, 800MHz, E.P.P
Harddisk 	Samsung SpinPoint F1 500GB SATA2, 16MB 7200RPM
Skjermkort 	XFX GeForce GTS 250 512MB PhysX CUDA PCI-Express 2.0, 2xDVI, Graphics Plus, 738/2200Mhz
Mus 	Logitech OEM Optical Wheel Mouse Sort USB
Tastatur 	Logitech Deluxe 250 Keyboard NO USB Sort OEM
Skjerm 	BenQ 21,5" LCD G2220HD 1920x1080, 40000:1, 5ms, VGA/DVI
Operativsystem 32-bit 	Microsoft Windows Vista Home Premium Norsk Komplett, kun til PC produksjon
Spill 	THE SIMS 3, PC/MAC 
Service 	Garanti 3 år - Sende inn PC sendes av kunde til Komplett.no

Denne skal brukes som en allround maskin, hvor ogå litt spilling skal gjøres som Sims 3, litt fotballspill og skytespill(call of duty bla). En annen ting er at det skulle vært HDMI utgang på den, og etter hva jeg ser så er det ikke det i dag. Det skal brukes til å koble til Tvn i stua hvor det skal vises film bla.

Burde jeg velge et annet skjermkort, event hvilket da? Noe annet jeg burde gjøre med pcn av oppgraderinger? Og til slutt, vil det heller lønne seg å bygge en selv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er HDMI viktig, kan du ta en titt på PowerColor Radeon HD 4850.

Dessverre er ytelsen litt svakere på HD 4850 enn GTS 250.

Nå er det fin pris på Komplett Gamer - Sims 3 Edition. Men om du er nVidia fan, kan du også ta en titt på PC i deler - Intel Core 2 Duo E8400 i motsetning til XFX kortet, følger det med HDMI på Gainward skjermkortet. Jeg så heller ikke noe opplysning om det følgte med HDMI adapter til XFX kortet.

Du har til eksempel ~Følgende deler~ og til OS ville jeg spart resterende beløp, brukt Win7 RC og kjøpt Win7 når det blir lansert.

Lenke til kommentar

Hei og takk for svar.

Jeg er ikke fan av verken nvidia eller geforce, så lenge det funker og gir meg litt krutt for pengene er jeg fornøyd :)

Jeg ønsker helst å kjøpe en komplett pc da det er en kompis som skal ha den og jeg øsnker ikke å ta noen risker på å bygge den, selv om jeg er 99% sikker på at det går greit(hadde helt klart bygd til meg selv).

Så om jeg skal bytte til et av de andre kortene med HDMI vil jeg få ett kjipere et? Er PowerColor Radeon HD 4850 som er 186kr billigere mye dårligere enn GTS 250?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...