chrhoe Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg har nå 2 visdomstenner, og 2 som er på vei, og de har en tendens til å bli betente og vonde. Derfor har jeg bestemt meg for at jeg vil gå til en tannlege og trekke dem. Har nylig flyttet til Oslo, og har dermed ikke noen fast tannlege å gå til, så derfor lurer jeg på om det er noen som har noen gode erfaringer med noen klinikker i Oslo, og hvor mye det eventuelt koster å få fjernet djevelskapen... Er student så har jo ikke akkurat stinn med gryn heller.. Noen som kan anbefale noe? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Vet dessverre ikke om noen tannleger i Oslo, men å trekke 1 visdomstann koster vel fra 900 til rundt 2000 kr (om du må betale full pris, spørs på alderen din) såvidt jeg vet, spørs vel litt hvor mye problem de er å ta ut, om han må sy det igjen osv. Smertefritt blir det nok uansett hvilken tannlege du velger, om det kanskje var det du tenkte på? Lenke til kommentar
Ribo Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg har nå 2 visdomstenner, og 2 som er på vei, og de har en tendens til å bli betente og vonde.Derfor har jeg bestemt meg for at jeg vil gå til en tannlege og trekke dem. Har nylig flyttet til Oslo, og har dermed ikke noen fast tannlege å gå til, så derfor lurer jeg på om det er noen som har noen gode erfaringer med noen klinikker i Oslo, og hvor mye det eventuelt koster å få fjernet djevelskapen... Er student så har jo ikke akkurat stinn med gryn heller.. Noen som kan anbefale noe? Tannlegeutdanninga ! (men det er vel ikke så mange studenter der nå for tiden) Uansett har hørt at de gjør jobben billig da de trenger noen å trene på. Det er selvfølgelig kvalifiserte tannleger med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå