Gå til innhold

Problemer med D-Link DWL-G122 Wireless USB Adapter

Anbefalte innlegg

Heisann, som emnetittelen sier så har jeg problemer med USB adapteret som skal gi meg tilgang til det trådløse nettet vi har (sitter for øyeblikket på en annen PC). Adapteret har fungert helt fint på samme PC før, og jeg har ikke formatert PCen siden det. Driverene jeg hadde da fungerte flott.

Problemet jeg har nå er at adapteret ikke gjenkjennes som nettopp dét, et WIRELESS USB ADAPTER, men heller som en USB-enhet for menneskelig grensesnitt. I tillegg så blir adapteret listet på kontrollpanel -> spillkontrollere som en "PS3 RF pad" (?!). Jeg har en sterk mistanke av at dette skyldes en driver jeg installerte for å få brukt Dualshock 3 (PS3 kontroller) på min PC (som er Vista 64). Her er linken til driveren jeg lastet ned http://www.hardcoreware.net/how-to-playsta...indows-7-vista/

Hvorfor og hvordan denne driveren eventuelt tuller med usb adapteret skjønner jeg ikke, men det viktigste er at jeg finner en måte å ordne problemet på helst uten å måtte formatere OS-harddisken.

Derfor venner jeg meg til dere og krysser fingrene for at noen av dere vet hva jeg bør gjøre. (Jeg har tenkt på at jeg må få avinstallert/fjernet de Dualshock 3 driverene, men vet ikke hvordan, og så lenge de fortsatt finnes så tror jeg ikke adapteret vil gjenkjennes som hva det egentlig er).

På forhånd tusen takk

Simen

Edit: Ser at jeg nok burde postet denne i Maskinen fungerer ikke-seksjonen, så hvis en moderator kunne flyttet tråden så hadde det vært flott. Takk.

Endret av Rinoa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...