Gå til innhold

Ny telefon: rask Wi-fi, bra kamera og 3,5 mm jack - touch. Forslag?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny telefon relativt raskt og ser etter (rangsjert):

1. Pris: ca alt mellom 0-7000 (uten abonememang)

2. Trykkskjerm

3. Wi-fi som ikke tar en evighet

4. Kamera over 5 mpx

5. Stilig design

6. 3,5 mm jack (ikke såå viktig)

7. DESIGN

8. Er jente så - liten og fit og stilig om det går!

Takker for svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foreslår Sony Ericsson W995. Hvis totalprisen med abonnement er billigst, velger jeg det. Det er jo bare å skifte til et billig abonnement etter et år. Tele2 har W995 til kr. 1499, totalpris kr. 3.047,-. Det ser ut som om dette er beste tilbud på denne tlf. nå. Den kommer jeg til å kjøpe.

Lenke til kommentar
Tusen takk for mange bra forslag!

Får se om det ikke blir den nye iphone (selv med dårlig kamera) eller omnia hd ;)

Vil bare peke litt på den kommentaren din ang. "dårlig kamera"

Bilder tatt av iPhone 3G i test fra Amobil.no

(scroll deg litt ned fra toppen)

Så det jeg vil frem til er at kameraet på den nye 3Gs vil bare være enda bedre og vil bli en bra mobil å vurdere sterkt. :)

Skulle dette være positivt for Iphone. Trenger ikke "scrolle" så langt ned før at du ser et stort - , og der står det elendig kamera.

Så si alle mobiltelefoner tar bra bilder så fremst du har lys, og tar bilde av ubevegelige ting...

Har hatt Iphone, og er lite imponert...

Lenke til kommentar

Siden folk her har nevt Iphone, som er rimelig stor, så må jeg nevne HTC Touch HD, som er omtrent samme størrelse. Det er en meget bra surfetelefon, kameraet er 5 mpx, men er så som så når det kommer til bildene, den har 3,5 mm jack, og ett minnekort på 8 GB følger med når du kjøper den, etter det jeg vet. Dette er kanskje en litt mer "arbeidstelefon" en f.eks. Iphone. Jeg syns HD'en er meget bra, og anbefaler den definitivt ;)

Lenke til kommentar
Siden folk her har nevt Iphone, som er rimelig stor, så må jeg nevne HTC Touch HD, som er omtrent samme størrelse. Det er en meget bra surfetelefon, kameraet er 5 mpx, men er så som så når det kommer til bildene, den har 3,5 mm jack, og ett minnekort på 8 GB følger med når du kjøper den, etter det jeg vet. Dette er kanskje en litt mer "arbeidstelefon" en f.eks. Iphone. Jeg syns HD'en er meget bra, og anbefaler den definitivt ;)

Hvordan er batteriet på touch hd?

Lenke til kommentar

Jeg syns batteritiden er helt flott, hvertfall etter mitt bruk. Jeg hører mye på musikk, kan høre 5-6 timer på fulladet batteri, og fortsatt ha endel strøm igjen. Jeg pleier vel å lade den hver andre eller tredje dag, noen ganger lengre.

Lenke til kommentar
3-5 mpx i en mobil er faktisk helt passe, så tror ikke man skal kimse av 3,2 mpx i iPhone 3GS. Noe mer enn 5 mpx er bare tull foreløpig.

iPhone 3GS er heller ikke så verst på video: http://stadium.weblogsinc.com/engadget/vid...penny_chase.MOV

... helt på høyde med de beste kameratelefonene ...

Når det er snakk om bildekvalitet burde man kanskje ikke blande inn mpx, mpx sier bare noe om bildestørrelsen. Om man redigerer, klipper ut, zoomer osv, er 5 megapixler greit, men kan fortsatt virke litt lite. Men at 5 mpx er noe tull må du nok lenger ut på landet med :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...