Gjest Guest_anon_* Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Noen som kan fortelle meg hva som skjer med 4chan? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Skjer vel ikke noe med 4chan? Og hvorfor er denne tråden postet i samliv og relasjoner? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal ikke gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Roeyskatt Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Tuesday, July 07, 2009Still being DDoSed and spammed to hell and back. What else is new? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Nei, de er ikke nede. http://downforeveryoneorjustme.com/4chan.org Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Nede. Men får kontakt via hidemyass, proxyen er dog utestengt. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Kommer inn med min egen proxy. Så det er bare å finne en proxy så kommer dere inn. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Nei, de er ikke nede.Ok, bare antok at de var nede da jeg ikke kom inn. At de "Still being DDoSed and spammed to hell and back" kan ha noe med saken å gjøre at jeg ikke kommer inn. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 I #4chan snakkes det også masse om nedetid, DDoS og passende straff for mennene bak, så jeg regner med at det er et angrep som har tatt ned siden. Lenke til kommentar
citizenerasedz Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 MOOT ble tom for penger + at han ble lei av den konstante telefonringingen han fikk av 4channere som hadde fått tak i nummeret. De som var inne på siden før den gikk ned fikk et "avskjeds brev" der det sto "for realz diz tiem". Brevet ble gitt til alle brukerne som hadde POSTET og ikke bare surfa de 10 siste minuttene. MGS4 old snake musikken spilte i bakgrunnen på alle boardene og ikke bare /b/ lengre. så no more 4chan Hentet infoen min fra status.4chan.org D u kan velge å tro på meg eller så kan d u og m ange andre bare sjekke selv Lenke til kommentar
Seizure Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 CURRENT STATUS: www > DOWN orz : tmp > DOWN? zip : bin > DOWN img : dat > DOWN cgi : nov > DOWN rs > DOWN dis > DOWN Er nok ganske nede ja. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 4chan er i alle fall oppe nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå