Gjest Slettet+19283741 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg er en nybegynner med det å ta bilder. Jeg lurer på om dette kan være ett godt kamera til tross for at det er gammelt? Jeg har fått tilbud om å kjøpe det til 3500 kr (ustillingsmod). Beste pris på prisguiden er 5000 kr hos komplett. Det at jeg har fått en god pris på det frister meg til å kjøpe det, men jeg vet ikke helt om det er det rette valget for en nybegynner? Er det enkelt å ta gode bilder med det? At kameraet kan ta opp i full hd oppløsning er ett pluss syns jeg. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Dette er ikke speilrefleks. Konsekvensene med å poste i feil forumdel blir få eller ingen svar. Fra akam's test/konklusjon: Med unntak av brukervennligheten og betjeningen, har vi ingen store ting å utsette på det. Det måtte i så fall være prisen. I skrivende stund koster det fra ca 6200 kroner. Det er med andre ord det dyreste ultrazoomkameraet på markedet, og koster mer enn svært anstendige speilreflekskameraer. Det betyr at dette er et nisjeprodukt, som er for den gruppen som trenger videoopptak i høy hastighet, rask seriebildefunksjon, eller som har mye penger og tror at dette kan være nyttig. Trenger du dette? Ja, løp å kjøp. Ikke? Finn ut hva du vil og kjøp det du trenger/har lyst på. Nybegynner? Samme hva du kjøper, les bruksanvisningen og lær deg utstyret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå