Latias Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Nå kommer jeg meg inn - etter at fristen er ute... Foster Hangeland - Hughes - Ab Faye Ireland - Arshavin - Nani - Lampard Ebanks-Blake - Cole - Berbatov © Benken: Sørensen - Bramble - Zayatte - Eagles Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Da er fristen for å endre laget før 1. runde ute, så jeg regner med at det er "trygt" å legge ut laget mitt her. Foster Hangeland - R.Ferdinand - Ab Faye Barry - Kuyt - Valencia - D.Murphy - A.Young Torres - Ebanks-Blake Benken: Sørensen - Bridge - M.Turner - Fuller Sterk midtbane, selv om jeg helst ville hatt Lamps eller Gerrard der også. Endret 15. august 2009 av Tobbe777 Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Da er de første kampene unnagjort. Sitter for øyeblikket med 30 poeng, og føler meg relativt fornøyd. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) 15 på meg hittil, men tipper mine 5 United/Pool-spillere sanker en del i morgen. EDIT: Hvorfor i all verden har jeg fått ett poeng på Osman? Han har da ikke spilt en dritt ennå.. Endret 15. august 2009 av Points Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) De får jo 1 poeng for å starte, så de legger bare ut de poengen når lagene blir annonsert Edit: 25 poeng så langt Endret 15. august 2009 av Manx Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg har foreløpig 19 poeng, og har 5 Pool/United-spillere igjen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 26 poeng med 5 spillere igjen. Van persie som kaptein. Regner med han scorer 4-5 i kveld. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 24 poeng til nå, sier meg rimelig fornøyd. Sitter med 4 kanoner som spiller i morgen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Rooney, Torres, Walcott, Evra, Foster og Lennon skal ut i morgen/senere i dag. Hvis Torres gjør det kjempebra blir poengene plaster på såret, ellers håper jeg at alle dominerer. 11 fattige poeng så langt. Hull måtte jo slippe inn på overtid Endret 15. august 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 22 poeng. 6 spillere igjen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Rooney, Torres, Walcott, Evra, Foster og Lennon skal ut i morgen/senere i dag. Hvis Torres gjør det kjempebra blir poengene plaster på såret, ellers håper jeg at alle dominerer. 11 fattige poeng så langt. Hull måtte jo slippe inn på overtid Hull slapp inn i første omgang, så det gjorde jo ikke så mye? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Rooney, Torres, Walcott, Evra, Foster og Lennon skal ut i morgen/senere i dag. Hvis Torres gjør det kjempebra blir poengene plaster på såret, ellers håper jeg at alle dominerer. 11 fattige poeng så langt. Hull måtte jo slippe inn på overtid Hull slapp inn i første omgang, så det gjorde jo ikke så mye? Man får to minuspoeng for hvis man slipper inn to mål da. Selv har jeg 34 med Arshavin og tre United-spillere igjen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) 31 poeng med 4 spillere igjen Nå tok jeg Arshavin med i regninga mi Så kan jo bli enda bedre Endret 15. august 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 22 med Rooney, Valencia ©, Modric i morgen + jeg har Arshavin i kveld. Blir trukket 4 poeng for transfers til neste uke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Massive 11p, dette lover bra. Ni spillere igjen Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 10 poeng. Nice. Skulle ha tatt Drogba i stedet for elendige Anelka. Faen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Ebanks-Blake skal ut av laget. Greit at han var toppscorer i CCC, men det er et helt annet nivå i PL. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Ebanks-Blake skal ut av laget. Greit at han var toppscorer i CCC, men det er et helt annet nivå i PL. Hahahah, var det ikke han du syntes jeg skulle bytte ut? I såfall, hvorfor har du han selv? Jaja, jeg beholder han i hvertfall, så får vi se hvem som ender høyest ved sesongslutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå