D'Amico Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 En ekspert ville aldri hatt Riise på laget, ikke en gang på benken, så dessverre Latias. Men jeg følger likevel tipsene til en ekspert, nemlig meg selv. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Mitt foreløpige lag. Kanskje litt for mye "kjedelig" på midtbanen, men det er i det minste et fint utgangspunkt. Uten_navn.bmp Endret 8. august 2009 av GBD Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 En ekspert ville aldri hatt Riise på laget, ikke en gang på benken, så dessverre Latias. Men jeg følger likevel tipsene til en ekspert, nemlig meg selv. Det er da ikke det endelige laget mitt heller da. Bare dumme folk røper det endelige laget sitt før fristen er ute. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Mitt Lag: Almunia Lescott - Hangeland - A.Ferdinand Gerrard © - Mikel - Ireland - Valencia Ebanks-Blake - Agbonlahor - Robinho Benk: Jaaskelainen - Larsson - Bramble - Wilkinson Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Rotet endel i går, og byttet ut så og si hele laget. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Defensive midtbaner er bortkasta penger. Det er fantasy, du skal ikke bygge et lag som fungerer Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Du må jo også se hvem som fikk flest poeng i fjor, og Barry fikk mange av de Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Det var ikke ment som et svar til deg, da jeg regnet defensive midtbaner som spillere som Mascherano, Essien og Mikel og ikke spillere som Carrick/Barry som gir flere assist og bidrar med mål i løpet av en sesong. Mitt lag forøvrig: Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Meldte meg på jeg også -> Rabarbra FC Har aldri spilt før, så regner med at jeg hevder meg bra i bunnen av tabellen. Får ta første sesongen som læringsrunde, så kommer jeg sterkere tilbake neste sesong skal dere se. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Melder meg på jeg også Laget heter Fontastic fc Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Har trådstarter gitt en siste frist for å melde seg på? Er jo egentlig meningsløst å melde seg på når de har spilt 15 runder, muligheten for å vinne forsvinner jo egentlig etter de første 3-4 rundene maks. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Siste frist er Lørdag klokken 13:30 om du skal rekke denne runden. Du kan jo melde deg på når du vil, du vil bare henge litt etter oss andre sånn poengmessig. Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Så la meg bare få dette klart: Hvis laget mitt får x poeng første runde, men jeg melder meg ikke på Diskusjon.no sin liga før andre runde. Vil da de x poengene mine telle med i Diskusjon.no-ligaen eller ikke? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Kuszczak Hangeland - A.Ferdinand - Bramble Arshavin - Ireland - Modric - Geovanni - T.Cahill Rooney - Drogba Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Melder meg på etter noen runder. I fjor kom jeg på 3-5 plass, og ledet lenge uten at jeg egentlig var med.. (Hadde samme laget halve sesongen, satt opp etter hvem som hadde best score da Ronaldo kom tilbake -Lampard og Gerrard..) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Omg, jeg kommer ikke inn på Fantasy. Får jo ikke gjort de siste endringene. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Påmeldt - Bobby Blob United Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Omg, jeg kommer ikke inn på Fantasy. Får jo ikke gjort de siste endringene. Det er sikkert stor pågang nå rett før fristen går ut for å gjøre endringer foran 1. serierunde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå