Alastor Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Uten tvil et av de absolutt beste kjøpene om han leverer som i fjor ja . Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Er det noen spillere man absolutt bør holde seg unna og hvorfor?? Man vet jo aldri åssen sesongen blir så er kanskje vanskelig å si da? Noen spillere som er et must å ha med? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hangeland og Phil Neville er jo gratis i forhold til mange andre i spillet. Skal dem bare spille halvparten av kampene i år eller? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Jeg ville helt klart prøvd å få plass til så mange defansive midtbanespillere som overhodet mulig. Eventuelt lese igjennom tråden en liten tur. Den er trossalt bare på 6 sider ennå. Endret 5. august 2009 av Are.......... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Påmeldt: Warshavin Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Påmeldt: Rosendal Kickers. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Er det noen spillere man absolutt bør holde seg unna og hvorfor?? Man vet jo aldri åssen sesongen blir så er kanskje vanskelig å si da? Noen spillere som er et must å ha med? P.Neville, Mikel, Mascherano, Deco, Essien, Fletcher, Park, Anderson, Eboue, Diaby. Du kan gjerne bruke noen av disse som stallfyll, men ellers burde du holde deg unna dem. Disse scorer sjeldent, og har ikke ofte assists. Dermed gir de nok som oftest 2-3 poeng pr. runde. Eneste grunnen til at Neville fikk så masse poeng i fjor, var at han var listet opp som forsvarsspiller. Han fikk altså 4 poeng ekstra hver gang Everton holdt nullen. Det kommer han ikke til å få i år, for han er midtbanespiller nå. Du burde også holde deg unna City-spissene. De har fem spisser som koster mer enn 8.0. De kommer til å rullere mye, så man vet ikke hvem som kommer til å spille hvor mye. Spar deg for City-spissene, og bruk heller pengene på Arshavin, Gerrard, Lampard, Valencia, Arteta, Cahill, osv. Disse kommer til å spille fast, og scorer som regel mange mål. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Da er NK Red Army med. Ekstra giret nå, i og med at jeg glemte dette i fjor. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Satser på et sterkt angrep med Torres, Carew og Owen som skal sanke godt med poeng. Vil ikke si laget mitt er veldig svakt selv om jeg har klint til på topp heller, fått plass til Valencia, Vidic, Lescott, Young og selvfølgelig Hangeland også i tillegg til noen litt svakere. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg er med. Hyrlens finest. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Nå som Van Der Sar er blitt skadet kan det jo være smart å ha med Foster/Kuszczak på laget de første 8-10 rundene. Veldig billige keepere som kommer til å plukke mye poeng. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Robinho - Torres - Rooney Slå den angrepsrekka! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Berbatov, Carew, Torres her . Sitter med en følelse av at Berba vil bli brukt sammen med endten rooney eller owen framover. P.Neville, Veit ikke helt jeg, men Neville fikk da en rimelig grei poengsum i fjor blant midtbanespillere som er litt billige... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Som en eller annen skriver tidligere i tråden: P.Neville fikk høy poengsum fordi han var satt opp som forsvarer i fjor. Da fikk han 4 poeng hver kamp han spilte uten at laget slapp inn mål. Han scorer aldri og har få assists. Jeg tok forøvrig ut P.Neville på prisen før jeg så posten her inne selv.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Ai. Da må jeg inn å fikse ja . Ført opp som forsvarer...når har PN egentlig spillt forsvarer for Everton? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Robinho - Torres - Rooney Slå den angrepsrekka! Da vil jeg heller se de siste 8 du har bak der siden du har brukt den nette sum av 32 mill på de tre på toppen. Ikke mye igjen å handel for da når du må ha 12 spillere til for 68 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 My team. Reina Corluka - Vidic - Hangeland Gerrard © - Delap - Dempsey - Arteta Owen - Torres - M. Bent Så hva synes dere? Brukte alle pengene til opplysning. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Om man ser på poengene fra i fjor er det viktigere med midtbanespillere enn spisser (Ronaldo, Gerrard, Kuyt og Lapard vs Anelka). Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Schwarzer Bosingwa - Hangeland - Hughes Kuyt - Carrick - Modric - Geovanni Berbatov© - Torres - Carew Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå