Latias Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 85 poeng for meg. King Wayne og Valencia med poengene. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 85 poeng for meg. King Wayne og Valencia med poengene. Samme her, men i tillegg C Cole, Fabregas og Cech Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Bare 8 kamper denne gameweek og neste, så måtte ha 2 transfers for å få 11 mann på banen. Lineup: Hart Ricketts - Bikey - Carr - Scharner Lampard - Fabregas - Jarvis - N'Zogbia - Arteta Drogba © Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hart Insua - Shawcross - Dawson Barry - Ballack - Elliot - Krancjar - Eagles Drogba © - Tevez Sørensen - Dunne - Rooney - Hangeland Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Sørensen Bikey - Evra - Baines Benayoun - Valencia - Fabregas© - Rosicky - Lee Saha - Rooney Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Har dessverre ikke fullt lag. Alexander har 2 kamper da heldigvis. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Kult å ha vært på ferie i en uke, så er plutselig 6 av spillerne mine skadde.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Kult å ha vært på ferie i en uke, så er plutselig 6 av spillerne mine skadde.. Eller at de ikke hadde kamp pga. FA-cupen? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Nei, Song, Cech, N'Zogbia, Fabregas, Saha, Rooney. Og Dawson, Hughes og Milner hadde ikke runde. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Cesc spilte da, scorte også. Ellers var du ikke særlig heldig. :!: Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ja, men han ble jo skadet. Det jeg sikter til Kom hjem igår kveld, og leste: Cesc ut med skade. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Men i FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF skulle hatt Arteta som kaptein. Tenkte faktisk på det før runden, men gikk for det statistisk sikreste - en viss annen spanjol. Jaja, jeg får trøste meg med at jeg nå leder ligaen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Selv har jeg Davies som kaptein. Satser på hat-trick av han i kveld (eller i morgen). Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Har Lee på Bolton som spiller to kamper, siste i kveld. Han har spilt fantastisk bra de siste 3-4 kampene nå. Ble kåra til banens beste for to kamper siden, og fikk 2 bonus poeng forrige kamp nå. Satser på nok en fin kamp fra han i kveld. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Fikk ikke N'Zogbia assist mot Lpool igår? Så ikke kampen, men nettavisen skrev at han hadde målgivende til Rodallega. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) 25 poeng så langt, Bent som reddet meg med hat-trick i dag. Endret 9. mars 2010 av Raste Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Endte på 31 poeng totalt denne runden. Er ikke fornøyd, men var ikke så mange andre som gjordet det bra heller :} Edit: 46 poeng i dag. Nærmer meg toppen med stormskritt blir fett neste helg. Nesten dobbel opp med kamper den runden. Det er da det blir vinn eller forsvinn. Har bytta for 12 poeng for å få flest mulig dobbelt kamper. Endret 13. mars 2010 av Hille Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Gått helt greit for meg så langt, ligger på en ok 7. plass med gode muligheter til å komme meg oppover. God økonomi i klubben, 107 mill er laget verdt nå. Skuffende runde så langt, med bare 37 poeng. Kaptein Milner må ta ansvar i kveld. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Gått helt greit for meg så langt, ligger på en ok 7. plass med gode muligheter til å komme meg oppover. God økonomi i klubben, 107 mill er laget verdt nå. Skuffende runde så langt, med bare 37 poeng. Kaptein Milner må ta ansvar i kveld. Ligger sinnsykt jevnt vi to. Er på 6 plass, og laget er verdt 107.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå