GBD Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Nesten synd at jeg holder meg for god til å kjøpe Man.City-spillere. Tevez tar helt av for tiden. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 AAAAAH Tevez .... 52 poeng, og dermed opp på 3. plass! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 47 poeng på 10 spillere. Skuffende. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Mange lag som spiller 2 kamper i den kommende gameweeken. Arsenal Bolton Liverpool Tottenham Man Utd Hull Selv stiller jeg med 7 spillere som har dobble oppgjør. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Dette er en konkurranse, Hille! Slikt må holdes hemmelig hvis du har tenkt å vinne ligaen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 47 poeng på 10 spillere. Skuffende. Skuffende? Herregud, se på hva andre har fått mtp. denne runden som ble katastrofal. Jeg fikk heldigvis 34 poeng tror jeg Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Dette er en konkurranse, Hille! Slikt må holdes hemmelig hvis du har tenkt å vinne ligaen. Jeg skal vinne ligaen med alle kortene på bordet ;} Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 47 poeng på 10 spillere. Skuffende. Skuffende? Herregud, se på hva andre har fått mtp. denne runden som ble katastrofal. Jeg fikk heldigvis 34 poeng tror jeg Skuffende som i at jeg brukte wildcard, og var klar over hvilke fire (som senere ble til tre) kamper som stod igjen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Har ikke vært inne å sjekket Fantasylaget på noen måneder, så gjorde en oppryddning i laget og dette er hva jeg står igjen med. ---Hart--- ---Shawcross---Vermalen---A.Cole--- Valencia---Milner---Dempsey---M.Rodriguez Tevez---Rooney©---K.Davies Viser hvor mye tro jeg har på Maxi ved å hive han inn her, før han har spilt et minutt for oss en gang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Rooney som kaptein jo. Du har endelig skjønt tegninga. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Tok sjansen på Maxi jeg også, ex-Atletico spiller <3 Cech Evra © - Ivanovic - Carr Dempsey - Arshavin - Valencia - Maxi - Pienaar Agbonlahor - Defoe Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hart Collins - Dunne - Vermaelen Arshavin© - Milner - Dempsey - Diaby Rooney - Tevez- Jerome Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Lurer også på å kjøre inn Maxi Rodriguez. Med skader på Gerrard, Benayoun, og Torres burde det jo absolutt være plass til ham i startoppstillingen mot Stoke. På den annen side vet man faen aldri med Rafa, han kan finne på å kjøre Spearing inn på startplass i stedet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Siden Liverpool har to kamper, tok jeg med Maxi. Kommer nok til å angre, men sånn blir det i hvert fall. PIG Bassong - Gallas - Dawson Arshavin - Valencia - Kranjcar - Maxi Rodriguez Eduardo - Rooney © - Judas Sørensen - Hunt - Zayatte - Dunne Alle utenom Judas spiller to kamper denne runden. Forventer opptil 80-90 poeng. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Du bør jo få ganske mye ekstra poeng på de kampene, ettersom du vel har gjort en 5-6 bytter og får ca. 20 poeng i minus. Kan fort tjene inn på det, men er en risiko å ta. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Damn, har du sjekket brukeren min, GBD? Brukte akkurat 20 poeng, men burde ta litt innpå. Eneste ulempen er at verken United eller Hull spiller i runden etter det, da burde jeg kanskje ha droppet de to Hull-spillerne (selv om jeg var ute etter billige spillere). Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Genistrek av meg å sette inn Ashley Cole. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) B'ham kampen ble avlyst, da blir Jerome byttet ut med A.Cole som er først på benken! Herlig. Endret 16. januar 2010 av Pirja Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 JEg bytter i siste liten kapteinsbindet fra Akkurat Cole til Fab. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 JEg bytter i siste liten kapteinsbindet fra Akkurat Cole til Fab. Skål! Nå bør Rooney få et par mål. Satser på at Arshavin og Tevez slår til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå