Latias Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Så at Fulham - Portsmouth hadde blitt avlyst, så da byttet jeg Hughes ut med Ab Faye. Men så ble faen meg Burnley - Stoke avlyst også, så da sløste jeg 4 poeng der. Drittrunde. Bolton - Sunderland også avlyst. Haha, er nok flere kamper som blir avlyst denne runden. Burde gjøre som meg, og vente til kl. 12 i morgen. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Driter i å gjøre noen flere bytter Cech Evra - Ivanovic - Carr Milner - Valencia - Arshavin - Pienaar Torres © - McFadden - Agbonlahor Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg satte inn Zamora for noen dager siden, men nå ser jeg at han er skada. Så jeg bytta han med Klasnic, spennende. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Spennende, men da må du nok vente en uke ettersom Sunderland - Bolton ble avlyst Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 HAHA, Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah............... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Driter i å gjøre noen flere bytter Cech Evra - Ivanovic - Carr Milner - Valencia - Arshavin - Pienaar Torres © - McFadden - Agbonlahor Kan vedde på at din nåværende kaptein vil få 0 poeng i morgen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Gidder ikke å bytte noen så stiller med følgende lag, Hart Ivanovic - Dunne - Evra - Zayatte - Berra Milner - Fabregas - Mullins Rooney [C] - Tevez Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Målet mitt er å lede helgas runde etter dagen i dag. Kommer til å stå "Highest Score Latias" i kveld. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Målet mitt er å lede helgas runde etter dagen i dag. Kommer til å stå "Highest Score Latias" i kveld. Hvilket lag stiller du med? Mitt: Hart Craddock - Rafael - Carr - Scharner (spiller ikke) Diaby - Jarvis - Arshavin - Anderson Rooney - Tevez © Sørensen, Lampard, Torres, Dunne på benken. Gidda ikke bruke 4 poeng på å bytte vekk Scharner. Så får poeng fra bare 10 spillere. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hmm, har vel bare 3 som spiller i dag. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Kun 3 kamper som ikke er utsatt nå. Kan bli en mager runde ^^ Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Spørsmål ang. Fantasy Cup; Jeg fikk denne runden 23 poeng. -4 pga bytter, altså 19. Cech 0 Evra 5 (assist) - Carr 1 - Ivanovic 0 Pienaar 9 (mål og +3) - Arshavin 4 © - Milner 0 - Valencia 2 McFadden 2 - Torres 0 - Agbonlahor 0 Motstanderen min fikk 19. Hart 5 (saves +1, +2 bonus) Evra 5 (assist) - Toure 0 - Vermaelen 1 - Cole 0 Fellaini 4 (+2) - Geovanni 0 - Lennon 0 Agbonlahor 0 - Rooney 4 © - Bent 0 Hvem går videre? Endret 9. januar 2010 av Larsemão Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Du, fordi du har flere scorede mål. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Åja, det er slik det blir da Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Faen, ryker ut av cupen pga jeg får -4p fra bytter(19-16 favør meg før fratrekket) og spilleren jeg bytta spilte ikke en gang(pga avlysning).... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Latterlig at denne runden ikke ble avlyst. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Latterlig at denne runden ikke ble avlyst. Hele 21 poeng på meg så langt. Hvorfor skal den bli avlyst? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Litt av en runde å kjøpe inn Tevez som kaptein på! 49 poeng, fordelt over 5 spillere denne runden... Ikke verst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå