Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Win gjør jeg nok ikke. 47. plass for en med tittelambisjoner er mildt sagt skuffende. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 64 poeng så langt, ser godt ut nå. Endelig begynt å klatre, og forhåpentligvis kan jeg klatre helt opp dit der jeg var i fjor. Dessverre vinner jeg ikke, men målet er 10-20 plass. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Hva er lurest? Pienaar-Dempsey-Milner-Arshavin-Valencia McFadden - Agbonlahor - Torres eller Pienaar-Dempsey-Milner-N'Zogbia-Valencia Saha - Rooney - Torres Endret 5. januar 2010 av Larsemão Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Det siste. +1 Blir nok lite mål for Torres mot Tottenham ^^ Men som en framtidig plan så funker det nok bra. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 OKei, det jeg har tenkt til å satse på HVa med forslag til en forsvarsspiller for å erstatte Song? Har tenkt på Ivanovic, Upson, Richards, Ab Faye. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 OKei, det jeg har tenkt til å satse på HVa med forslag til en forsvarsspiller for å erstatte Song? Har tenkt på Ivanovic, Upson, Richards, Ab Faye. Helt klart Ivanovic. Han er jo rimelig offensiv i Chelsea, og kan bli enda mer offensiv nå som de mangler halve laget. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Selvfølgelig måtte Sørensen skade seg under oppvarminga i dag. Heldigvis redder Faye denne kampen for meg med målet sitt. Håper bare Stoke klarer cleen sheet i tillegg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hoho, runden blir bedre. Nå er det bare å håpe at Fabregas ikke rekker morgendagens kamp, da kommer det 17 poeng inn fra benken. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ødela alt for meg i cupen. Han jeg møter har Ab Faye og Shawcross. Jeg hadde Sørensen, Hughes og Dempsey. Seff ble Sørensen skadd, Dempsey benket og Hughes har FORELØPIG 3 baklengs. BAH Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Endelig så scorer Mr Duff også. Klatrer som bare det på tabellen nå. Oppe på 12 plass. Om Fabregas spiller i kveld så har jeg han stående som kaptein. Om han ikke spiller så får jeg 11 poeng ekstra på rooney. :] Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Takket være Dempsey gikk det litt bedre. Arshavin © igjen Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Allerede klar til neste runde.... Sørensen Ivanovic Terry Dunne A.Cole Evra Milner Valencia Rooney Zamora Bent : Hart Dempsey O'hara Huddlestone Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 57 med Eduardo, Fabregas og Arshavin © igjen. Dersom Cesc ikke spiller, 17 poeng inn fra benken. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Mye mulig Fabregas spiller. Leste at han var frisk igjen, men at de kanskje skulle spare han til nestehelg. Kjedeligt om det blir comback med enda en skade. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Kampen er avlyst uansett, så spiller liten rolle. 57 foreløpig, blir byttet om til 74 etter hvert. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Avlyst ja. Corluka inn for Fabregas og Rooney tar over som kaptein betyr at jeg fikk 74 poeng denne runden. Klatrer i diskusjonsligaen og videre i Fantasy Cup! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Så at Fulham - Portsmouth hadde blitt avlyst, så da byttet jeg Hughes ut med Ab Faye. Men så ble faen meg Burnley - Stoke avlyst også, så da sløste jeg 4 poeng der. Drittrunde. Bolton - Sunderland også avlyst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå