stonebro Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Flaks med Pantsil så langt, han ble bytta ut pga. en liten "knock" etter 65 min på stillingen 1-0 til Fulham og fikk dermed med seg de 6 poengene. Resten av Fulham-forsvaret endte opp med 1 poeng .. B'ham holdt nullen også, så da er det 15 poeng på 3 spillere så langt, og to av dem skal spille en kamp til i denne GW. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hadde først kapteinbindet på Arshavin, så byttet jeg til Bent før jeg lukket fantasy. Tror ikke Arshavin ender opp med mer enn 10p. Gikk også på en liten smell. Har 2 spillere fra Villa, og Liverpool MÅ vi imorgen, og da får jo ikke de så mye poeng. Satser på en 3-4 kamp isåfall, så får jeg i både pose å sekk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Who's that twat from Argentina!! Håper du er fornøyd nå. Tok han ut av laget nettopp fordi du måtte klage. Pirja: Arshavin har to kamper denne runden. Kan vedde på at han greier mer enn 10 poeng. Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 30 poeng på 4 spillere idag, og det var de 4 billigste på laget tror jeg. Kanskje det endelig begynner å lysne. Har rast nedover ligaen 7 runder på rad nå tror jeg, så hadde vært på tide med en opptur. Men nå jinxer vel denne posten det... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Who's that twat from Argentina!! Håper du er fornøyd nå. Tok han ut av laget nettopp fordi du måtte klage. Pirja: Arshavin har to kamper denne runden. Kan vedde på at han greier mer enn 10 poeng. Darn -,- Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Gikk også på en liten smell. Har 2 spillere fra Villa, og Liverpool MÅ vi imorgen, og da får jo ikke de så mye poeng. Satser på en 3-4 kamp isåfall, så får jeg i både pose å sekk. Liverpool MÅ vinne ja, men det er vel ikke akkurat dermed sagt at de gjør det. Villa kan godt ta skalpen til 'Pool igjen i morra slik de gjorde det på Anfield tidligere i sesongen. Liverpool var jo i bedre form da enn nå. Ellers er jeg glad jeg bytta inn Tevez før runden Endret 28. desember 2009 av stonebro Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Gikk også på en liten smell. Har 2 spillere fra Villa, og Liverpool MÅ vi imorgen, og da får jo ikke de så mye poeng. Satser på en 3-4 kamp isåfall, så får jeg i både pose å sekk. Liverpool MÅ vinne ja, men det er vel ikke akkurat dermed sagt at de gjør det. Villa kan godt ta skalpen til 'Pool igjen i morra slik de gjorde det på Anfield tidligere i sesongen. Liverpool var jo i bedre form da enn nå. Ellers er jeg glad jeg bytta inn Tevez før runden Hjertet vs fornuftigheten. Aldri en bra kombinasjon. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Who's that twat from Argentina!! Håper du er fornøyd nå. Tok han ut av laget nettopp fordi du måtte klage. Haha, jeg bestemte ikke for deg Hvem tok du inn istedet? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Men en ting ang. ACN: Nå står det sånn rødt ikon på blant annet Toure, Drogba, Kalou og gjengen ettersom de skal delta i ACN. Men på noen andre, som for eksempel Song og Bikey, står det ikke noe om det. Hva skal dette bety? Er de bare sent ute med å oppdatere på alle eller? Endret 29. desember 2009 av Larsemão Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Men en ting ang. ACN:Nå står det sånn rødt ikon på blant annet Toure, Drogba, Kalou og gjengen ettersom de skal delta i ACN. Men på noen andre, som for eksempel Song og Bikey, står det ikke noe om det. Hva skal dette bety? Er de bare sent ute med å oppdatere på alle eller? Song skal vel være tilgjengelig for Arsenal i denne rundens kamp, tror jeg. Ang. Bikey; er du sikker på at han i det hele tatt skal være med i ACN? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hmm.. står da at han er i troppen til Kamerun.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Who's that twat from Argentina!! Håper du er fornøyd nå. Tok han ut av laget nettopp fordi du måtte klage. Haha, jeg bestemte ikke for deg Hvem tok du inn istedet? Zamora fordi han har to kamper. Fikk fem poeng mot Chelsea i går. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Da tapte du jo ikke sååååå mange poeng Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Stfu, tapte sju poeng! Får håpe Fulham vinner sin neste kamp da. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Noen måte jeg får sett statistikker o.l fra tidligere Fantasy Premier League sesonger? Ala hvilket lag jeg stilte med til hvilke runder etc. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Noen måte jeg får sett statistikker o.l fra tidligere Fantasy Premier League sesonger? Ala hvilket lag jeg stilte med til hvilke runder etc. Henger meg på denne. Siden alt foregår på samme nettside i år, så tror jeg det har blitt overskrevet/slettet. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 51 poeng så langt, seks spillere igjen og - med mindre det skjer et mirakel - videre deltakelse i Fantasy Cup. Gunners.no melder at Fabregas ikke blir klar til Bolton-kampen, men det passer meg egentlig utmerket ettersom Corluka (5) kommer inn fra benken og Rooney (11) tar over kapteinsrollen! I praksis har jeg da 67 poeng med fem spillere igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Håper også at Fabregas ikke spiller. For da kommer 17 poeng og Valencia inn på laget. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Satte også Fabregas som kaptein. Så om han ikke spiller så tar Rooney over kapteinsbindet, noe som hadde vært fint. Men hadde ikke gjort noe om Fabregas var spilleklar og putta en 3-4 mål :] Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 L o l. Jeg har gjort 44(!) bytter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå