Raste Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Du er ikke den eneste som gjorde den tabben Latias Endret 27. desember 2009 av Raste Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) @Stonebro: Haha, tier på at han ikke har gjort noen endringer på laget sitt siden november eller no. Med mindre han er synsk da. Du må vel også ta høyde for at Fabregas sanker inn noen poeng i bonus på tross av at det bare ble 25 min, han spilte jo faktisk SYKT bra. Selv fortsetter det stort sett å gå til helvete for meg, men i fantasy cup har jeg møtt to folk som til sammen har sanka inn rundt 60p på to runder, så jeg karrer meg greit videre der. Endret 27. desember 2009 av Turbosauen Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Runden gikk til helvette siden jeg har glemt å endre på laget. Helt til Arsenal spilte. Sto med 24p før Arsenal kampen idag. Med Fabregas som kaptein på laget som ikke var helt spillerklar så var jeg klar for en fiaskorunde. Så hell i uhell samlet mine 3 Arsenalspillere: Fabregas, Diaby og Vermaelen inn 36 poeng. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg lot Fabregas stå på midten men jeg fjernet han som kaptein og satte Rooney som det. Så der tapte jeg 11 poeng, så Rooney har litt å jobbe for nå Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg lot Fabregas stå på midten men jeg fjernet han som kaptein og satte Rooney som det. Så der tapte jeg 11 poeng, så Rooney har litt å jobbe for nå En scoring har han nå. Satser på hat-trick i andre. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Satser på at han gjør det Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 FFFUUUUU! Seriøst så forbanna jeg er nå, når jeg ser at jeg hadde Fab på benken Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg lot Fabregas stå på midten men jeg fjernet han som kaptein og satte Rooney som det. Så der tapte jeg 11 poeng, så Rooney har litt å jobbe for nå Det får'n si. Aaaargh altså ... riktig kapteinsbruk er virkelig forskjellen på gråstein og gull. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Fabregas kan ta seg en bolle i dag, hele 30 poeng til Rooney! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Til slutt så tjente jeg faktisk to poeng mer på den avgjørelsen så, for en gangs skyld så hadde jeg litt flaks Nesten synd jeg ikke satte inn Hart i mål, så hadde jeg vært enda lurere... Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 //GW20 Sørensen Evra-Song-Hughes Pienaar-Dempsey-Milner-Valencia-Arshavin© Agbonlahor-Torres Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Faen, røk ut av cupen med et poeng mindre. Irriterende. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Alle spillerne (uten om Rooney) spiller to kamper denne uken. 23 kamper (om man skal regne dobbelt for kapteinen) denne runden. Satser på et ganske høyt poengsum, minst 80 poeng. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Ah, det kom jeg ikke på. Stusset litt over at noen spillere hadde 2 kamper som neste kamper, men tenkte ikke så langt... Mitt lag etter noen bytter fra helga. Der jeg var heldig og fikk 70p. Har ikke sett Fantasy cup før, men nå så jeg at jeg har knust de jeg har møtt til nå ihvertfall. Mitt lag for Gameweek 20: Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg har dobbel runde på seks av mine spillere. Tre fra Arsenal og tre fra Stoke. Fulham spiller to bortekamper så jeg ser ikke my poeng i å ha med noen derfra. Sørensen Vermaelen - A.Cole - Ab.Faye D.Fletcher - Valencia - Fabregas© - Diaby Drogba - Rooney - Fuller Hahnemann - Corluka - Huddlestone - Carr Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Forsov meg selvfølgelig.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Forsov meg selvfølgelig.. Ikke bra for konkurrentene det. Kapteinen din kommer nok til å score hat-trick og lagkammeraten hans ender opp med et par scoringer og flere assists. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Selvfølgelig måtte Homcelotti sette innpå Cashley fem minutter før slutt! Kosta meg fire poeng! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hah, hvem hadde du på benken som fikk 5 poeng? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå