stonebro Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Tror "alle" får dårlig score denne runden. United tapte, Liverpool tapte, og ingen alt for vanlige spillere scorte for Arsenal. De som gjør det bra har mye Villa og Fulham på laget. 22 poeng for meg så langt, halve laget unnagjort. Jeg har igjen Drogba da, samt Lampard som kaptein. Så håpet får vel leve litt til .. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Mislykka runde for meg. Brukte 20 poeng før runden, og har ikke fått uttelling i det hele tatt. Bytter ut Carew, så scorer han. Får inn Torres, og han skuffer stort. Ryker også ut av cupen i første runde. Skuffende. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jadda! (Foreløpig) tilbake på andreplassen. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Wigan - Bolton har blitt utsatt, jeg har to Wigan-spillere på laget. Noen som vet hva som skjer ifht. denne gameweeken her? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Wigan - Bolton har blitt utsatt, jeg har to Wigan-spillere på laget. Noen som vet hva som skjer ifht. denne gameweeken her? Kampen blir utsatt, og disse to lagene spiller to ganger i den gameweeken kampen blir satt til. I dag får man bare håpe at man har noen spillere med poeng på benken. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Kampen blir utsatt, og disse to lagene spiller to ganger i den gameweeken kampen blir satt til. I dag får man bare håpe at man har noen spillere med poeng på benken. Trodde det var en sjanse for at kampen blir spilt i morgen, men ålreit. Da blir det 8 poeng fra benken denne runden, og 61 totalt. Bra det. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 //GW 19 Cech Ivanovic-Evra-Hughes Pienaar-Benayoun-Arshavin-Dempsey-Milner Agbonlahor-Torres © Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Who's that twat from Argentina!! Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Grr, og med Rooney og Torres og velge blant så roter jeg vekk kapteinsbindet mitt på Drogba. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Gjorde det samme Stonebro. Sjakktrekk altså.. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hjalp meg ikke stort med Torres som kaptein. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Who's that twat from Argentina!! Derfor valgte jeg å ha Judas på laget. Btw, hadde han ikke assist på det første målet? Står i hvert fall ikke oppført. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Poengmessig er det kanskje lurt, men jeg tar han ikke inn på laget rett og slett fordi han er Judas Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Dette er en lek, så det gjør vel ikke noe om man har han på laget. Uansett, det er en win-win situasjon. Enten spiller han bra, og du tjener poeng på spillet. Eller så skuffer han, noe som er fantastisk for United-supportere. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Haha, bare er slik jeg er. Kommer liksom aldri til å ta inn Lampard, Gerrard, Ballack, Drogba, Terry osv. på laget Da nøyer jeg meg heller med Rooney, Fabregas og gjengen. Prinsipper Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Tipper jeg går ut av Fantasy Cup denne runden. Møtte selvsagt en kødd med Gerrard som kaptein. Får håpe United spiller en kjempekamp og Rooney scorer hat-trick i dag. Sørensen Vermaelen - A.Cole - Richards Fabregas - Valencia - D.Fletcher - N'Zogbia Drogba - Rooney© - S.Fletcher Hahnemann - Corluka - Huddlestone - Carr Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg møtte en pikk med Fabregas som kaptein. Han kommer inn, spiller i 25 minutter, og scorer faen hakke meg 2 mål. Håper Barcelona kjøper ham i Januar. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Lol, jeg putter Arshavin inn i stedet for Fabregas (fordi han ikke skulle spille), men så scorer han to. Får sannsynligvis tre bonuspoeng også. Cupen er jeg allerede ute av, brukte 20 poeng på bytter i forrige runde, og møtte en fyr som slo meg med et par poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå