Larsemão Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg driter meg ut HVER runde ass. Nå brukte jeg wildcardet og valgte 3 spillere som ikke spiller denne runden.. hehe, det er så jevlig kjipt. Hvilke spillere satte du inn? Sørensen, Shawcross og Zayatte. Nå har jeg drevet å spilt med v. Persie en stund, så er jævela kjedelig. Du kan jo bare fjerne de med en gang. Wildcardet gjelder helt til fristen er ute. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Tragisk runde dette her. Glemte så klart å bytte før runden, og nå skal jeg spille med fem mann på banen. Heldigvis fikk Rooney 18 poeng, så det kunne absolutt ha vært verre. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 62 poeng på 9 spillere. Drogba og Wright Phillips ute med skade. Ingen på benken som spilte heller. Temmelig fornøyd. Og Tottenham seier på toppen av det hele, gir en fin avslutning på onsdagen. Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hvem får bonus idag? Lennon? Lampard? Lenke til kommentar
Albertini Grab Your Panini Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 62 poeng på 9 spillere. Drogba og Wright Phillips ute med skade. Ingen på benken som spilte heller. Temmelig fornøyd.Og Tottenham seier på toppen av det hele, gir en fin avslutning på onsdagen. Drogba ble vel rett og slett bare hvilt. Ellers så får jeg 64 poeng + eventuelle bonuser så det ble en godkjent runde for min del. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 65 poeng denne runden, irriterende at ikke Drogba spilte. Men men, skal ikke klage Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 57 poeng her, absolutt ikke gærent det. Problemet var bare at GBD økte forspranget enda mer til 63 poeng på toppen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Klatret opp på en 15 plass nå. Kommer med stormskritt. Er snart i toppen og loker Må ikke gi GBD noe kreds. Ser han driver å setter inn samme spillerene som jeg har på laget. Den sniken. Snart tro kopi av mitt lag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 38 poeng med fem spillere som ikke spilte. Fy faen, så skuffende! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 57 poeng. Helt ok. Tok en sjanse med å ta inn Malouda men han ser ikke ut til å få tillit, så da tar jeg han ut igjen. Fabregas ser ut til å måtte stå over helgens kamp, men velger å ikke bytte han ut da Wenger sier han ikke blir ute veldig lenge. Laget før neste runde. Cech Evra - Ivanovic - Assou-Ekotto - Bikey Dempsey - Milner - Benayoun - Pienaar Agbonlahor - Torres © Så får vi se hvordan det går.. men er skeptisk denne runden. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg satt å vurderte Dempsey på mitt lag også, men valgte i steden Kranjcar. Stiller med følgende lag til helga: Hart Ivanoveic - Dunne - Evra Kranjcar - Milner - Gerrard - Huddlestone Rooney - Drogba© - Tevez Lenke til kommentar
GBD Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Klatret opp på en 15 plass nå. Kommer med stormskritt. Er snart i toppen og loker Må ikke gi GBD noe kreds. Ser han driver å setter inn samme spillerene som jeg har på laget. Den sniken. Snart tro kopi av mitt lag. Hehe, jeg må jo velge de som gjør det bra, kan ikke stoppes av at du har noen av de samme. Kjipt at Giggs og Fabregas er skadet. Måtte dermed gjøre to bytter, og regner med en litt svak runde til helgen: Hart Warnock - Ivanovic - Evra Valencia - Arshavin © - Huddlestone - Milner Rooney - Rodallega - Anelka Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Har gått brått og hardt nedover for meg de siste rundene, så jeg måtte rett og slett ty til Wild Card. Nå kjører jeg: Jääskelainen Hangeland - Dunne - Scharner Lennon - Demsey - Arshavin © - Milner Defoe - Bent - Drogba Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Meg og bytter ass. Er så jævlig morsomt å gjøre endringer på laget, så da ble det 3 bytter denne runden. Malouda ut for Pienaar, Berbatov ut for Torres og Fabregas ut for Arshavin. Jeg klarer ikke å la være! :!: Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Meg og bytter ass. Er så jævlig morsomt å gjøre endringer på laget, så da ble det 3 bytter denne runden. Malouda ut for Pienaar, Berbatov ut for Torres og Fabregas ut for Arshavin. Jeg klarer ikke å la være! :!: Vurderer tre bytter jeg også. Da får jeg Lampard og Fabregas på midten, og følgende tri på topp: Rooney - Torres - Drogba. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) I forhold til hvor mye det koster er ikke uttellingen god nok. Det er bedre å ha det gjevnt over. Endret 17. desember 2009 av Points Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Meg og bytter ass. Er så jævlig morsomt å gjøre endringer på laget, så da ble det 3 bytter denne runden. Malouda ut for Pienaar, Berbatov ut for Torres og Fabregas ut for Arshavin. Jeg klarer ikke å la være! :!: Vurderer tre bytter jeg også. Da får jeg Lampard og Fabregas på midten, og følgende tri på topp: Rooney - Torres - Drogba. Cesc er skadet, så er vel ikke særlig lurt med han. Spisstrioen er syk, men som Points sier, du har ikke veldig mye penger på forsvarsspillere igjen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Fabregas og Giggs ut og Arshavin og Milner inn. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 I forhold til hvor mye det koster er ikke uttellingen god nok. Det er bedre å ha det gjevnt over. Tjah. Ser den - men allikevel fristende. Selv om det blir mye billige spillere på andre plasser har jeg faktisk et solid lag - med Sørensen / Hart i mål, Scharner, Carr, Dunne og Pantsil i forsvar, og helt greie billigspillere som Jarvis og O'Hara på midten. Uansett blir det Torres inn nå, siden Fabregas er skada på ukjent tid, og jeg ikke ser vitsen i å sette inn en Gerrard som blir mer og mer defensiv i Liverpool. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Svært skuffende runde. 30 poeng så langt, med Cech, Ivanovic og Pienaar igjen. Gjorde bytter for -8 poeng, og satset på Torres mål så satte han som kaptein men han tok jo bare 1 poeng, så denne runden går i dass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå