Turbosauen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Synes ikke noe synd på deg Points. Jeg kjøpte inn Upson, så ble han skada, i tillegg til at Shawcross og Dunn ble skadet i kamp denne runden slik at jeg ikke en gang får inn innbytter. Barry ble benka. Denne runden er så jævla dårlig at jeg vurderer å gi opp hele greia. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ble Shawcross også skadet? Begge midtstopperne til Stoke altså (Ab Faye også)? Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ab Faye ble jo bytta inn for Shawcross så nei: 52 Bytte Stoke: Faye kommer inn for Shawcross. Stoke-kapteinen er skadet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Så Faye har blitt benksliter nå? Med mindre Shawcross er langtidsskadet, så kommer jeg nok til å bytte ut Ab Faye. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Frusterende å gå i fra en runde med 97, til at jeg nå har 25. Evra skaffet frispark som Giggs scorte på, men det har av en eller annen grunn ikke blitt registrert, noe som er surt da jeg har Evra som kaptein. I tillegg ble Dunn skadet, og Berba spilte av en eller annen grunn ikke. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Frusterende å gå i fra en runde med 97, til at jeg nå har 25. Evra skaffet frispark som Giggs scorte på, men det har av en eller annen grunn ikke blitt registrert, noe som er surt da jeg har Evra som kaptein. Det blir ikke registrert. Det fins ikke assist på direkte frisparkmål. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Frusterende å gå i fra en runde med 97, til at jeg nå har 25. Evra skaffet frispark som Giggs scorte på, men det har av en eller annen grunn ikke blitt registrert, noe som er surt da jeg har Evra som kaptein. I tillegg ble Dunn skadet, og Berba spilte av en eller annen grunn ikke. I følge reglene til FPL "No assist is given for a player who earns a free kick that subsequently results in a goal. " Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Edit: Faen, feil tråd. Jeg hater Drogba. Nekter å ha ham på laget mitt, da måtte han jo prestere sin beste sesong noensinne. Endret 29. november 2009 av stonebro Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Da har de endret reglene, for jeg har uttallige ganger fått assist når en spiller skaffer frispark. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Reddet runden min sånn hallveis med å bruke Cole og Drogba. Satser på bonus på dem også så blir det plutselig litt poeng. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Da har de endret reglene, for jeg har uttallige ganger fått assist når en spiller skaffer frispark. Nei, da har du sett feil. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Stiller med følgende lag i morgen, Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jesus for et sterkt lag. Ante ikke at man kunne få et sånt lag for under £100m. Du har virkelig spilt kortene dine riktig her. Bytta Adebayor mot Drogba, får håpe det blir et sjakktrekk. I lengden blir det nok det, vi får se hvordan det kommer til å gå i morra. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Tiden vil se ja. Er oppe i 104 mill nå. Tenkte også langsiktigt. Chelsea har ikke sluppet inn mål på 5-6 kamper nå, så tenker å satse på dem i en stund framover. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 104 er ikke så mye da. Jeg er oppe i 103 nå, og jeg bytter mange spillere uten å bruke hodet hver uke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Kirkland Hangeland - Dunne - Vermaelen A Young - Giggs - Fabregas - Dempsey Carew - Rooney © - Dindane Sørensen - Bullard - Zayatte - Ab Faye Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Sørensen Evra-Brown-Bikey-Carr Dempsey-Fabregas ©-Milner-Essien Agbonlahor-Berbatov Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Faen, Dindane bommet på straffe. Jaja, sånt skjer når man filmer seg til straffe... Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Rakk ikke å endre noe på laget før deadline gikk ut i dag, så det blir samme laget som sist uke. Håper det går like bra som da, selv om det ikke er så veldig sannsynlig. Hahnemann Vermaelen - Hangeland - Pantsil Fletcher - Giggs - Duff - Fabregas© Drogba - Rooney - Keane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå