BaltusBrun Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hvorfor får jeg ikke till å regitrere meg? det kommer hele tiden Please correct the error indicated by the red field. A username error may indicate that the username is already in use or contains illegal characters, such as spaces. og ved passord boksen Please select your password carefully. We will not be held responsible for teams that are tampered with due to an easily guessed password. To help protect your team, passwords must be different to your username and contain a minimum six characters, including at least two letters and two non-letters. Hjelp? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hvorfor får jeg ikke till å regitrere meg? det kommer hele tiden Please correct the error indicated by the red field. A username error may indicate that the username is already in use or contains illegal characters, such as spaces. og ved passord boksen Please select your password carefully. We will not be held responsible for teams that are tampered with due to an easily guessed password. To help protect your team, passwords must be different to your username and contain a minimum six characters, including at least two letters and two non-letters. Hjelp? Enten så er brukernavnet opptatt, eller så har du brukt mellomrom eller ugyldige tegn i det feltet. Og passordet må inneholde minst to bokstaver, og to tegn som ikke er bokstaver (eks. tall). Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 ja, dette er ikke tenkt pass men hverfall brukernavn. BaltusBrun hvordan kan det være opptatt som bruker navn? Har også prøvd: augustoz, triumphy men ingen av dem fungerer. fjgmdes2 ville det funke? Syntes dette er litt merkelig.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Sjekk om du ikke har mellomrom helt på slutten da. Hvis ikke, så må alle de navnene være opptatt. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Sjekk om du ikke har mellomrom helt på slutten da. Hvis ikke, så må alle de navnene være opptatt. Det er umulig. Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Hadde ingen problemer med registrering, som jeg gjorde for kun minutter siden. Brukernavnet er: ChristerMidi Laget heter: Orion FC Endret 1. august 2009 av Hamburgesmauet Lenke til kommentar
Blax Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 FC Langz er innmeldt. Kan man se laget til andre? Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 FC Langz er innmeldt. Kan man se laget til andre? man kan se de andre sine lag når deadline har passert. Da kan man se alle lagene. tips til deg og andre: Tips og triks: Man kan gå på transfers og velge: Leaders og "Selected by %". Da finner du ut hvem som er de mest populære spillerne i de forskjellige posisjonene. % er rett og slett hvor mange av de totale lagene (deltagerne) på Fantasy som har denne spilleren på laget sitt. Note: flere av de mest populære spillerne er populære fordi de er de optimale "squad-spillerene". Billige og spiller fast som er gode backups eller for å fylle opp stallen med billige "ok" spillere som vil garantere poeng, istedet for å gamble på spillere som er billige og roteres på. Her er de mest populære spillerne i spillet: (har tatt med mest populære spillerne i hver posisjon samt mest populære "billig" løsning) GK: 37% Sorensen - 4.0 - Stoke City 26% Schwarzer - 5.5 - Fulham 16% Ceck - 6.5 - Chelsea Defenders: 39% Hangeland - 5.5 - Fulham 27% Vidic - 8.0 - Man Utd 20% Zayaatte - 4.0 - Hull City Midfield: 39% Gerrard - 12.5 - Liverpool 32% Neville - 5.0 - Everton 19% Barry - 8.0 - Man City 11% Mendy - 4.5 - Hull City Forwards: 37% Torres - 11.5 - Liverpool 21% Owen - 8.5 - Man Utd 14% Crouch - 7.5 - Tottenham 13% Ebanks-Blake - 5.5 - Wolves Note: Neville - han blir valgt fordi han scoret veldig bra ifjor på Fantasy. Da var han dog forsvar spiller og fikk mange poeng fordi Everton holdt nullen (4 poeng bonus for Neville) hele 17 ganger i forrige sesong. Nå står han oppført som midtbanespiller og vil spille defensivt anker eller vikariere i forsvar denne sesongen. Han er en spiller man ABSOLUTT må holde seg unna. Spesielt fordi ved å holde seg unna får man et "forsprang" ovenfor hele 32% av alle motstanderne sine. Beste bargans på spillet? Tror Arshavin og Eban-Banks vil bli noen av de beste kjøpene. Sistnevnte koster 5.5 og vil være en perfekt 3.spiss/1 innbytter. Han scoret masse mål ifjor og er veldig god. Arshavin koster 11.00 som er 1,5 mindre en Lampard/Gerrard. Han vil spille veldig offensivt for Arsenal og alt tyder på at han fortsetter sine syke statistikk fra ifjor. Da spilte han 993 minutter. På disse "11 kampene" scoret han 6 mål, 8 assists og fikk 17 bonus poeng for å være blant banens 3 beste spillere. I forsvar tror jeg Ferdinand (4.5 fra Sunderland) og W.Bridge (5.5 - Man City) kan bli de beste kjøpene. Se også på overganger som kan komme. Tror M.Turner fra Hull (4.5) vil bli et "must-kjøp" om han går til Everton eller en annen klubb der han vil danne fast midtstopper med en annen. Turner vil score mye mer på corner for et godt lag som Everton. Han er en av ligaens beste hodespillere. Hvis Arsenal ikke kjøper inn noen ny spiss så vil Arshavin og Bendtner (6.5) gå veldig opp i value. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Fikk lagd en nå Endret 2. august 2009 av BaltusBrun Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Kan noen registrere meg for meg? Jeg får faen meg ikke til dette...Jeg kan jo bare gå inn å endre passordet senere. Email - [email protected] Favourite Club - Liverpool Ønsket passord - Bjarne Brukeravn - Bruk fantasien. Setter pris på om noen hadde gjort det i am on it Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Og laget er Team Osåne EDIT: Ellers takk kjartan, men jeg fikk lagd en bruker og hva syntes folk om laget? Endret 2. august 2009 av BaltusBrun Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Og laget er Team Osåne EDIT: Ellers takk kjartan, men jeg fikk lagd en bruker oky. lagde akkurat lag til deg. info sendt på PM og hva syntes folk om laget? Husk at Aston Villa og Everton begge står over GameWeek 2 pga E-Cup. Jeg hadde dermed ikke hatt 4 men heller max 2 totalt fra disse lagene. Samme gjelder for flere lag, bla Tottenham, Arsenal og Bolton. Her er mitt forslag for å vise at man kan få plass til noen dyre spillere uten å ofre for mye. vil spille 3-4-3 med denne troppen: Endret 2. august 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Svarte på en PM forespørsel om hvilke spillere som er gode på Fantasy. tenkte å dele med alle. Har ikke gått igjennom alt enda, men vil lage en god artikkel før seriestart (håper jeg får tid) som går på hvilke spillere som er de beste kjøpene i value. Men generellt råd: Når det gjelder midtbanespillere, så hold dere unna spillerne som spiller defensivt på sine respektive lag. De er ofte billige og kan "lure" uerfarne Fantasy spillere som gode kjøp. Men de er som oftest bortkastete penger. eks: Macherano, Anderson, Essien/Mikel, Song, Neville, Palacious, De Jong osv osv. Hold deg heller til å kjøpe offensive midtbanespillere som kan gi assists og mål. dessuten får offensive spillere mye oftere bonus en defensive spillere får. Scorer man et mål som midtbane spiller er det som oftest bonus poeng ute å går. 5 av de 8 som fikk flest bonus poeng ifjor var midtbanespillere BTW. 1 av 8 var forsvarspillere. her er en liste med offensive spillere på Fantasy (ikke alle, men de fleste gode kjøp er der, ikke sett så bra på de nye lagene btw.) klikk spoiler for å se listen med 25+ spillere: Fabregas Arshavin Nasri A.Young J.Milner Lampard Malouda Kalou Arteta Cahill M.Taylor (Bolton) Dempsey (Fulham) Geovanni Gerrard Kuyt Ireland Wright Phillips Valencia Park Malbranque (Sunderland) Richardson ( --#--) A.Lennon Modric Noble (West Ham) N`Zogbia (Wigan) Kightly (Wolves) Miljias (Wolves) lykke til om noen bruker noen av disse. Endret 2. august 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Kjakan24, kva synes du om laget mitt? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Kjakan24, kva synes du om laget mitt? Overaskkende at du valgte Cech Endret 2. august 2009 av BaltusBrun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Kjakan24, kva synes du om laget mitt? Nevland får nok ikke spille så mye. Alonso er god IRL, men ikke den store poengsamleren i Fantasy. Mendy er også et litt dårlig valg. Lampard burde være kaptein i stedet for Terry. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Nokre tips til erstattere for Alonso og Nevland osv.? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Noen som går får hoved premien? 1st Prize The overall winner of Fantasy Premier League 2009/10 will win a VIP trip for two to a Barclays Premier League match (the identity of which is determined by The Premier League) featuring a team of the successful player's choice. The Winner’s Prize includes travel, two nights' hotel accommodation, two match tickets, pre-match meal and £250 spending money. *sikkel* Nokre tips til erstattere for Alonso og Nevland osv.? Giovanni, mikel? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Må jo gå for gull! Kan ikkje ha fleire Chelsea spelarar... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Nokre tips til erstattere for Alonso og Nevland osv.? Nå vet jeg ikke hvor mye penger du har til overs, men kan komme med noen tips: Alonso < Modric Nevland < Beattie Park < Geovanni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå