Latias Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 34 poeng med sju spillere igjen (pluss kapteinen). Satser på noen bonuspoeng på Young, SWP og ikke minst Carew. Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Takk til Bent som istedenfor å få +4 sikrer seg -2 med en herlig straffebom. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 36 poeng på 4 spillere, pluss 11 på miller som sitter på benken og forhåpentligvis kommer inn. Fornøyd med lørdagen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 66 poeng med fem spillere igjen. På tide at jeg fikk en solid runde! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 That is pretty good! Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Etter at dagen i dag er ferdig, kan jeg bytte innpå en spiller på benken som hadde bra poengsum, istedenfor en ræva en som var ute og fikk 0 poeng? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Etter at dagen i dag er ferdig, kan jeg bytte innpå en spiller på benken som hadde bra poengsum, istedenfor en ræva en som var ute og fikk 0 poeng? Nei. Vis den nevnte som fikk 0poeng ikke spilte, så vil den automatisk bli byttet inn. Men da i den spilleren som er øverst på benken. Fabregas samlet inn poeng idag også. Og passerte dermed 100poeng totalt. Noe som er først i fantasy iår. Mannen er en gullgruve! 26p som kaptein idag. Diaby som ble byttet ut midt i 1. omg var jo en flopp! Og Vermaelen gjorde det ikke godt. Kunne jo likeså godt bare startet på benken... 32p med 7 spillere igjen. Blir vel noe midt på treet denne runden også. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Det er en eller annen forbannelse knytta til Ab Faye på Stoke. Hver gang jeg har han på banen får han maks 1 poeng, men tvert jeg setter han på benken får han 6+ poeng! I dag var intet unntak; jeg hadde med Faye i elleveren, og han klarte faen meg å bli utvist, den kødden! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Har Ab Faye på benken. Ser ikke ut som at Noble spiller, så Saha kommer nok inn. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 52 poeng og 1 spiller igjen. Dårlig dag, med 4 spillere fra samme kamp. Spiller ikke Torres i morra så kommer Milner inn. Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hvorfor i allverden valgte du å benke Milner før Villa - Bolton? Det gir ikke mening. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hvorfor i allverden valgte du å benke Milner før Villa - Bolton? Det gir ikke mening. Derfor: Og så ser jeg at Milner som jeg satte på benken pga "skade" har fått 11 poeng. Herlich.Satser på at noen av spillerene mine ikke spiller. Skuffende dag i dag, ender nok på rundt 80 (Saha skal inn for Noble). Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ja ok, men ville det ikke vært bedre å ha han på laget også heller latt spillet bytte han ut dersom han faktisk var skada Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Ja ok, men ville det ikke vært bedre å ha han på laget også heller latt spillet bytte han ut dersom han faktisk var skada Etterpåklokskap is a bitch. Kommer vertfall til å gjøre slik du nevner fra nå av Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hvorfor i allverden valgte du å benke Milner før Villa - Bolton? Det gir ikke mening. Derfor: Og så ser jeg at Milner som jeg satte på benken pga "skade" har fått 11 poeng. Herlich.Satser på at noen av spillerene mine ikke spiller. Skuffende dag i dag, ender nok på rundt 80 (Saha skal inn for Noble). Spiller du i ligaen egentlig? Jeg synes 80 er kjempebra, men ser ingen med det i ligaen.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Skrev rundt 80. Endte opp på 79 til slutt. Ligger btw på en skuffende 52. plass. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Siden det er stille på fotballfronten så benytter jeg lørdagen til å promotere cleanup scriptet jeg mekka i fjor, http://userstyles.org/styles/18249 Før: Etter: Og for de av dere som har sånn Budwiser dritt på banen så kan dere installere denne: http://userstyles.org/styles/18242 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hvorfor har ikke jeg "Budweiser" på banen? Ser tøffere ut Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) what. du likte det faktisk. kan godt mekke slik at du får det. her http://userstyles.org/styles/22571 Endret 14. november 2009 av Hille Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hvorfor har ikke jeg "Budweiser" på banen? Du er ikke 18 år ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå