Gå til innhold

Diskusjon.no's Fantasy PL 09/10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter at dagen i dag er ferdig, kan jeg bytte innpå en spiller på benken som hadde bra poengsum, istedenfor en ræva en som var ute og fikk 0 poeng?

Nei. Vis den nevnte som fikk 0poeng ikke spilte, så vil den automatisk bli byttet inn. Men da i den spilleren som er øverst på benken.

 

 

Fabregas samlet inn poeng idag også. Og passerte dermed 100poeng totalt. Noe som er først i fantasy iår. Mannen er en gullgruve! 26p som kaptein idag. Diaby som ble byttet ut midt i 1. omg var jo en flopp! Og Vermaelen gjorde det ikke godt. Kunne jo likeså godt bare startet på benken...

32p med 7 spillere igjen. Blir vel noe midt på treet denne runden også.

Lenke til kommentar
Hvorfor i allverden valgte du å benke Milner før Villa - Bolton? Det gir ikke mening.

Derfor:

Og så ser jeg at Milner som jeg satte på benken pga "skade" har fått 11 poeng. Herlich.

Satser på at noen av spillerene mine ikke spiller.

 

Skuffende dag i dag, ender nok på rundt 80 (Saha skal inn for Noble).

Lenke til kommentar
Hvorfor i allverden valgte du å benke Milner før Villa - Bolton? Det gir ikke mening.

Derfor:

Og så ser jeg at Milner som jeg satte på benken pga "skade" har fått 11 poeng. Herlich.

Satser på at noen av spillerene mine ikke spiller.

 

Skuffende dag i dag, ender nok på rundt 80 (Saha skal inn for Noble).

 

Spiller du i ligaen egentlig? Jeg synes 80 er kjempebra, men ser ingen med det i ligaen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...