Latias Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) VDS Hangeland - Dunne © - Vermaelen A Young - Valencia - SWP - Fabregas - Noble Carew - Cole Sørensen - Saha - Ab Faye - Zayatte Endret 31. oktober 2009 av Latias Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hmm. 81 poeng så langt, har igjen Dunne & Agbonlahor på onsdag også. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Fy faen! Dreit meg ut maks. Hadde egentlig RvP som kaptein, men så valgte jeg Milner siden han har to kamper. Milner fikk jo bare 1 poeng, mens RvP 15 ! FRUSTRERENDE 71 totalt med Given og Petrov igjen, i tillegg til at C Cole og Milner har igjen en kamp. Given Vermaelen-Evra-Bikey Milner©-Fabregas-Petrov-Dempsey Cole-RvP-Berba Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 51p med SWP, Young, Noble, Cole, Carew og Dunne © igjen. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 56 poeng med Young og Bridge igjen her. Fabregas som kaptein lønner seg nok en gang, den gutten er et knallkjøp! Koster mindre enn Lamps/Gerrard og tar minst like mye poeng! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ingen Young "igjen". Han spilte ikke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ingen Young "igjen". Han spilte ikke. A Young spilte hele kampen. Han har igjen en kamp i midtuka. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ny runde, nye muligheter. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ny mulighet til å komme enda lengre ned ja.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Har ikke brukt noen poeng på bytter denne runden, så forventer at jeg går oppover nå. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Laget mitt for runden: Sørensen Ab Faye - Bridge - Vermaelen Fletcher - Giggs - Fabregas© - Diaby Rooney - Drogba - Keane Hahnemann - Huddlestone - Hangeland - Turner Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Du satser på en målfest på brua? Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Det er vel heller en helgardering. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Har fire spillere i aksjon nå. Tre av dem på Dream Team allerede. Flott start på runden. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 0 poeng til nå Ingen som spiller gitt... Er Lennon vraka eller? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Lennon er skada. Har 2 poeng på 2 spillere her nå. Men regner med noen mål etterhvert :} Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Har to spillere i aksjon nå; Bridge og Keane. Keane har scora og sanker poeng allerede første runden jeg har ham, men Bridge og City har sluppet inn to mål mot Burnley allerede! Dette er selvfølgelig fantastisk moro, men det blir ikke mye poeng på Fantasy av det! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 31 poeng på fire spillere allerede. Carew er gull verdt denne runden. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Jeg vraka selvfølgelig Ahsley Young foran denne runden. Typisk. Vurderte Carew som tredje spiss, men landa på Keane istedet. I tillegg har jeg Huddlestone på benken, og han ligger an til å få 8 poeng. Får vel håpe at Diaby eller Ab Faye blir vraka denne runden. Det positive er at jeg har Carew som kaptein på uten-topp5-laget mitt, så han sanker poeng der iallefall. Har ikke vedlikeholdt det laget på flere uker så det trenger jeg. Endret 7. november 2009 av Tobbe777 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 mjeh, 8 poeng på 2 spillere så langt. Bent missa straffe, så fikk -2 på han, mens Huddlestone scora et supermål. Og så ser jeg at Milner som jeg satte på benken pga "skade" har fått 11 poeng. Herlich. Satser på at noen av spillerene mine ikke spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå