GLN Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Æsj. Drittrunde denne helga! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 What.. Jeg har 2 stk på midten som ikke spilte, men ingen midtbanespiller på benken. Er det virkelig ikke sånn at da vil settes inn i andre ledd? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Jo, men det er en kamp igjen i kveld. Byttene skjer etter runden. Ikke klag a. 20 poeng har jeg nå, ser ut til å bli en katastrofal runde.. De neste ut av laget mitt blir Hughes og Hangeland. Har kjørt dem fra starten av men nå er det nok. De fikser ALDRI poeng. Har også kjørt Hangeland fast. Men nå røyk han desverre for Vermalen som har skaffet mer poeng på 1 runde en det Hangeland har gjort de 4 siste. Endret 5. oktober 2009 av Hille Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jepp, da røk både han og Hughes ut. Da blei det Vermaelen, Shawcross, Fabgregas og Bikey inn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 0 poeng til Hangeland? Gir han en siste sjanse. Om det ikke blir minst 6 poeng hjemme mot Hull, så er han ferdig på laget mitt. Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Rakk ikke skifte laget mitt før denne helga, så det ble en rimelig drittrunde. Men kan faktisk se ut til at Dunne redder restene, med en scoringsrate på 0,02 så var det en gledelig overraskelse at han putta mot gamle kompiser ikveld. Få med en clean sheet og en BB så blir dette bra Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg bytta han ut før runden jeg... Kan noen vær så snill hacke Fantasy-kontoen min? På den måten slipper jeg å bytte hele tiden, og da får jeg mer poeng fordi jeg alltid bytter ut folk som scorer i den neste runden... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Be strong man! Sliter akuratt med det samme selv. Har brukt wild card nå, og er sikker på at de jeg bytta ut gjør det bra nå.. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg bytta ut Fabregas med Kuyt før runden her. Det må kunne sies å være et brukbart bytte! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Regner med du har formulert deg feil? Byttet vel inn Fabregas? Eller er det et forsøk på internett ironi? Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Dunne's 11 poeng redder æren i det minste. Jeg debuterer på 17. plass i Diskusjon.no-ligaen. Da er det vel bare å bytte ut Dunne siden han har scoret sitt ene mål for sesongen ... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Be strong man! Sliter akuratt med det samme selv. Har brukt wild card nå, og er sikker på at de jeg bytta ut gjør det bra nå.. Jeg brukte wildcard for 3 runder siden. Fikk 76p runden etter. Men etter der har det vært middelmådig med poeng.... Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Endelig PL igjen! Her er mitt lag for helga: Sørensen Vermaelen - Hangeland - Ab. Faye - Bridge A. Young - Pienaar - Diaby - Fabregas© - Huddlestone Drogba Hahnemann - Fuller - Turner - Rooney Endret 16. oktober 2009 av Tobbe777 Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det er sant. Da setter jeg på Huddlestone istedet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kjøp heller inn Bent. Satser på en hat-trick av han mot Pool i morgen. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Ubeleilig å bruke points på å bytte ut Torres og Gerrard. Kjipt. Edit: det verste er at jeg tror at Liverpool faktisk klarer å vinne selv uten dem. Endret 16. oktober 2009 av iRoman Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Om de nå spiller kampen og Liverpool vinner, så kommer jeg til å føle at vi har blitt svindlet. Fikk inn Torres før Chelsea-kampen, men var faen ikke verdt det... EDIT: 12000 Endret 16. oktober 2009 av Latias Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Dridkult! Gjorde bytter sist fredag, å glemte av at det var landslagpause. Så nå sitter jeg med 3 skadde spillere. Endte med at jeg måtte bytte Gerrard med Fabregas, å sette Zamora som spiss denne runden. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Alt var egentlig bare RÆVA for å si det pent, så jeg måtte kjøre wildcard får denne runden og fikk inn mye nytt blod i laget, så får man se hvordan deg går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå