banansplitt™ Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Medgang og medgang. Jeg har plukket gjevnt med poeng hele veien men fikk nå en virkelig god runde. Kunne se ut som tabbe da jeg kastet ut Evra / Valencia / Keogh til fordel for Oshea / Giggs / Bent for 2 uker sia men det ble jo bare genialt. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 gutta som tenker smart, eller har hatt medgang de siste rundene? Jeg tar dere snart. Kan ikke bare skylde det på medgang, men har selvsagt hatt litt flaks også. Det har alle som ligger i toppen av Fantasy. Men er klar over at sannsynligheten for at det kommer en nedtur etter hvert er ganske stor. Derfor er det veldig greit å ha wildcard disponibelt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Når Antitoppfem laget mitt slår det ordentlige laget mitt med 30 poeng, så forteller det at det kanskje er på tide med Wildcard. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Da er jeg med. Hatt lag fra Gameweek 1, men ikke meldt meg på Diskusjon.no-ligaen før nå. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Tror det kommer til å gå dårlig denne runden. Glemte helt Fantasy PL og nå ser jeg at jeg har to Sunderland-stoppere på laget. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Dette kommer til å bli en dårlig runde for min del også. Av en eller annen grunn ble Giggs satt opp som kaptein, så jeg har et problem hvis han ikke spiller. I tillegg gikk gamblingen med å sette inn Figueroa i forsvar over Bent som spiss litt skeis når Hull scorte. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ahhh... har Bikey og Geovanni som 2. og 3. innbyttere, så de kommer sannsynligvis ikke inn også har begge puttaa Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Har 0 poeng så langt, men med 11 spillere igjen. Hadde ikke gjort meg noe om en av spillerne på laget ikke spiller, for min første innbytter (Zayatte) har 9 poeng. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Dette kommer til å bli en dårlig runde for min del også. Av en eller annen grunn ble Giggs satt opp som kaptein, så jeg har et problem hvis han ikke spiller. I tillegg gikk gamblingen med å sette inn Figueroa i forsvar over Bent som spiss litt skeis når Hull scorte. Kapteinsbindet går jo da over til neste mann.. Jeg skulle egentlig bytte ut Bent før denne runden, men forsov meg. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Nå som han har putta kan du vel være glad for det. Kjøpte selv Bent foran denne runden, hadde allerede gått opp 0.5 poeng i verdi og kommer vel til å gå opp 0.1-0.2 mer denne runden nå. Har forøvrig Rooney som kaptein, så får håpe på en 5-6 United mål i andre omgang igjen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Wow.. Denne runden går til helvete for å si det mildt.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 6 poeng med åtte spillere igjen. Dritt med United-spillere i dag. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 6 poeng med åtte spillere igjen. Dritt med United-spillere i dag. Spørs hvilke du har valgt. Jeg var "heldig" med de jeg valgte, Berba som kaptein og Evra. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hadde Foster, Fletcher og Rooney ©. Foster går ut etter denne runden, for han er en tulling. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kranjcar og Zayatte har gitt meg 22 poeng allerede. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Har Zayatte som 3. mann på benken og 2 stk har kommet inn. Får satse på at en eller annen random ikke spiller i morra. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Heldigvis byttet jeg inn Fabregas for N'Zogbia! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 I kampens hete så har jeg nå prestert å bruke wildcard. Står nå med følgende lag: Sorensen Vermaelen - Cole A - O'Shea Giggs - Milner - Fabregas - Fletcher Bent - Drogba - Torres © Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Sånn som det er akkurat nå så har jeg 48 poeng, faen at jeg ikke brukte Fabregas som kaptein Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ikke klag a. 20 poeng har jeg nå, ser ut til å bli en katastrofal runde.. De neste ut av laget mitt blir Hughes og Hangeland. Har kjørt dem fra starten av men nå er det nok. De fikser ALDRI poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå