Gå til innhold

Diskusjon.no's Fantasy PL 09/10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gutta som tenker smart, eller har hatt medgang de siste rundene? :innocent:

 

Jeg tar dere snart.

 

Kan ikke bare skylde det på medgang, men har selvsagt hatt litt flaks også. Det har alle som ligger i toppen av Fantasy. Men er klar over at sannsynligheten for at det kommer en nedtur etter hvert er ganske stor. Derfor er det veldig greit å ha wildcard disponibelt.

Lenke til kommentar

Dette kommer til å bli en dårlig runde for min del også. Av en eller annen grunn ble Giggs satt opp som kaptein, så jeg har et problem hvis han ikke spiller. I tillegg gikk gamblingen med å sette inn Figueroa i forsvar over Bent som spiss litt skeis når Hull scorte.

Lenke til kommentar
Dette kommer til å bli en dårlig runde for min del også. Av en eller annen grunn ble Giggs satt opp som kaptein, så jeg har et problem hvis han ikke spiller. I tillegg gikk gamblingen med å sette inn Figueroa i forsvar over Bent som spiss litt skeis når Hull scorte.

Kapteinsbindet går jo da over til neste mann.. ;)

 

Jeg skulle egentlig bytte ut Bent før denne runden, men forsov meg.

Lenke til kommentar

Nå som han har putta kan du vel være glad for det.

 

Kjøpte selv Bent foran denne runden, hadde allerede gått opp 0.5 poeng i verdi og kommer vel til å gå opp 0.1-0.2 mer denne runden nå.

 

Har forøvrig Rooney som kaptein, så får håpe på en 5-6 United mål i andre omgang igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...