Smågal Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 På West Ham, herja med Liverpool forrige runde. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hvem er Hines oO? Er en av spissene til West Ham. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Sameboe er oppdatert hører jeg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Sameboe er oppdatert hører jeg. Pleier vanligvis å være det, men akkurat han har jeg ikke hørt om Ungt talent antar jeg? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Hart Johnson - Ferdinand - Carr Gerrard © - Giggs - Hunt - Fabregas Torres - Drogba - Keogh Mitt lag for helga Endret 25. september 2009 av sagberg Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Mitt: Given © Distin - Evra - Johnson - Assou-Ekotto Nani - Pienaar - Jarvis Drogba - Torres - Berbatov Lenke til kommentar
GBD Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Gjør et par endringer og ender med dette laget: Foster Distin - Vermaelen - Hangeland Lennon - Ballack - Lampard - Benayoun - Diaby Torres © - Bent Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Hart Hangeland - Assou-Ekotto - Bridge Diaby - Lennon - Lampard - Fletcher Van Persie - Drogba© - Rooney Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Foster Hangeland - Johnson - Dunne A Young - Benayoun - SWP - Fletcher Drogba - Saha - Rooney © Sørensen - Zayatte - Hunt - Ab Faye Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 71 poeng hittil med bonuser og 3 spillere igjen. Ser ut til å bli en bra runde. Jeg angrer ikke lenger på at jeg satte inn Giggs og Oshea for Valencia og Evra.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 39 med to spillere igjen. Skuffende. Må få inn Torres, men hvem skal jeg bytte ut da? Kan ikke bytte ut Drogba eller Rooney, og får vel ikke råd til han uten å bytte ut en av de. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Du kan ikke mene at du skal ha Rooney, Drogba OG Torres på topp? Kjøp litt smartere, det er det spillet handler om. Jeg endte til slutt opp med 86 poeng, med Bent igjen i morgen. Klatret dermed 7 plasser og ligger nå på 3. plass. Rimelig fornøyd! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Du kan ikke mene at du skal ha Rooney, Drogba OG Torres på topp? Kjøp litt smartere, det er det spillet handler om. Kanskje der svaret ligger! Ikke rart jeg får flere poeng med anti-toppfem laget. Genialt! Lenke til kommentar
GBD Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Jeg endte til slutt opp med 86 poeng, med Bent igjen i morgen. Klatret dermed 7 plasser og ligger nå på 3. plass. Rimelig fornøyd! Da er det United-supportere på 1. og 3.plass. Det kan vi leve med. Jeg har også Bent igjen, samt at Figueroa (5 poeng) kommer inn på laget pga. innbyttere. Endret 26. september 2009 av GBD Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Bytta Torres med Drogba for to uker siden og skjønte at han kom til å komme i sin livs form nå etter at jeg fjerna han. Fem mål på to kamper Kjøpt han tilbake nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg vurderer å slutte med å gjøre transfers, for det koster meg alltid mange poeng. Byttet ut Bramble (10p) før runden, og fikk inn Dunne (1p). Så scorer Bramble mot Chelsea, og Wigan vinner kampen. Dunne får bare ett poeng. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 29 poeng denne veka, fortsatt eit par City spelarar igjen. Byttet Ballack for ei stund siden, etter det har han nesten ikkje spelt... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Gameweek 7 Total: 104 (Provisional) Så får vi se om jeg greier å klatre opp på 2. plassen da.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg endte til slutt opp med 86 poeng, med Bent igjen i morgen. Klatret dermed 7 plasser og ligger nå på 3. plass. Rimelig fornøyd! Da er det United-supportere på 1. og 3.plass. Det kan vi leve med. Jeg har også Bent igjen, samt at Figueroa (5 poeng) kommer inn på laget pga. innbyttere. Wow. Vi har utrolig likt lag faktisk. 7 like spillere i startelleveren, 9 hvis vi teller med subs. Det er gutta som tenker smart det.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 gutta som tenker smart, eller har hatt medgang de siste rundene? Jeg tar dere snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå