Latias Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 60 poeng. Rooney () med 14, Fletcher () og Drogba med 12, Fabregas med 8. Bytta ut Ballack med Benayoun før runden, så tapte noe på det. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 58 poeng til sammen. Ikke dårlig, men kunne vært mye bedre, i og med at jeg hadde Anton Ferdinand, Turner, Johnson, Delap og Nani, som kun klarte å sanke inn 4 poeng til sammen. Satser på at byttene mine lønner seg til neste runde. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg hadde 12 poeng på sju spillere da, så ikke veldig mye bedre. Skuffende, for man vinner ikke ligaen med så lite poeng! Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Irriterer meg bare over at jeg faktisk tenkte på å bytte fra Nani til Giggs. Hadde jo løftet totalen med hele 14 poeng. Trodde faktisk Nani skulle spille i dag. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Men Nani spilte jo ikke i det hele tatt, så da kommer jo en av innbytterne dine inn. Hvis du er heldig så har du Giggs som 1.innbytter Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Er en risky game å ha forsvars- og midtbanespillere fra United. Man vet nesten aldri hvem som kommer til å spille, og hvem som ikke er på benken en gang. Tok en risk denne runden med Fletcher, og det lyktes. Men Nani spilte jo ikke i det hele tatt, så da kommer jo en av innbytterne dine inn. Hvis du er heldig så har du Giggs som 1.innbytter Tror han snakker om transfers, og ikke innbyttere. Endret 20. september 2009 av Latias Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Men Nani spilte jo ikke i det hele tatt, så da kommer jo en av innbytterne dine inn. Hvis du er heldig så har du Giggs som 1.innbytter Snakker nok om transfer. Joda, Delap kom inn med hele 2 poeng. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Svak runde med kun 48 poeng. Sørensen 3 Evra 4 - Ferdinand 1 - Ab Faye 2 - Johnson 1 Pienaar 5 - N'Zogbia 2 - Jarvis 2 Drogba 12 - Torres 13 - Berba 2 Da gjenstår det å finne ut hvem jeg skal bytte til neste helg ? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Da ble ikke runden så dårlig allikevel. 58p etter bonusene var utdelt. Men forsvarsrekka samlet inn imponerende 5p! Takk til Torres og Drogba© som sto får 13p og 24p Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Etter litt starttrøbbel begynner jeg nå å få skikkelig gli. 75 og 64 poeng på de to septemberrundene gjør at jeg er nest best så langt denne måneden, og har klatret opp på en finfin 5.plass. Må si at jeg regner med at nedturen er rett rundt hjørnet dog. Var f.eks litt heldig med at jeg hentet inn Elliot denne runden litt på slump etter at Reo Coker julte opp MON, også gikk han rett inn på rundens lag Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Svak runde med kun 48 poeng. Sørensen 3 Evra 4 - Ferdinand 1 - Ab Faye 2 - Johnson 1 Pienaar 5 - N'Zogbia 2 - Jarvis 2 Drogba 12 - Torres 13 - Berba 2 Da gjenstår det å finne ut hvem jeg skal bytte til neste helg ? Rooney > Berba Gerrard/Lampard > Evra/Ferdinand Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Hva skal man velge. Rooney eller Drogba som kaptein. Begge møter lag som forholdsvis burde være lette å slå, men som også kan overraske skikkelig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hva skal man velge. Rooney eller Drogba som kaptein. Begge møter lag som forholdsvis burde være lette å slå, men som også kan overraske skikkelig. Kanskje Gerrard/Torres? Fantastisk start for begge, men bedre å ta Rooney. Stoke er litt lettere enn Wigan. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Svak runde med kun 48 poeng. Sørensen 3 Evra 4 - Ferdinand 1 - Ab Faye 2 - Johnson 1 Pienaar 5 - N'Zogbia 2 - Jarvis 2 Drogba 12 - Torres 13 - Berba 2 Da gjenstår det å finne ut hvem jeg skal bytte til neste helg ? Rooney > Berba Gerrard/Lampard > Evra/Ferdinand Evra er den united forsvareren som spiller mest, derfor har jeg han. Anton Ferdinand koster jo bare 4.5 så tjener lite på å bytte ut han. Rooney koster mye mer enn Berba. Dermed har jeg ingen mulighet til å hente inn Rooney/Gerrard/Lampard Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Trodde det var snakk om Rio. Det gjør hele regnestykket mitt feil. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hadde helt glemt bort at jeg registrerte meg til dette spillet før sesongstart. Måtte selge Alonso som jeg hadde i startoppstillingen. Fikk inn Benayoun istedenfor. Ligger langt bak, men satser på å klatre litt nå som jeg har oppdatert lagoppstillingen. Hadde flere spillere som var skada i startelvern. Gogo FK Marius! Lenke til kommentar
GBD Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hva skal man velge. Rooney eller Drogba som kaptein. Begge møter lag som forholdsvis burde være lette å slå, men som også kan overraske skikkelig. Kanskje Gerrard/Torres? Fantastisk start for begge, men bedre å ta Rooney. Stoke er litt lettere enn Wigan. Stoke er som regel et meget sterkt forsvarslag på hjemmebane. Ville gått for Drogba om jeg var deg, men det kan selvsagt slå begge veier Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Mitt lag for helga: Foster Vermaelen - Bridge - Turner A.Young - Pienaar - Diaby - Kuyt - Huddlestone Drogba - Rooney© Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har samla minimalt poeng de siste rundene, anyhow, laget for tiden: Schwarzer Johnson - Evra - Bassong Gerrard© - SWP - Benayoun - Milner - Lennon Drogba - Hines Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hvem er Hines oO? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå