Gå til innhold

Diskusjon.no's Fantasy PL 09/10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er en risky game å ha forsvars- og midtbanespillere fra United. Man vet nesten aldri hvem som kommer til å spille, og hvem som ikke er på benken en gang. Tok en risk denne runden med Fletcher, og det lyktes. :D

 

Men Nani spilte jo ikke i det hele tatt, så da kommer jo en av innbytterne dine inn. Hvis du er heldig så har du Giggs som 1.innbytter

Tror han snakker om transfers, og ikke innbyttere. :p

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Etter litt starttrøbbel begynner jeg nå å få skikkelig gli. 75 og 64 poeng på de to septemberrundene gjør at jeg er nest best så langt denne måneden, og har klatret opp på en finfin 5.plass. Må si at jeg regner med at nedturen er rett rundt hjørnet dog. Var f.eks litt heldig med at jeg hentet inn Elliot denne runden litt på slump etter at Reo Coker julte opp MON, også gikk han rett inn på rundens lag :D

Lenke til kommentar
Svak runde med kun 48 poeng.

 

Sørensen 3

Evra 4 - Ferdinand 1 - Ab Faye 2 - Johnson 1

Pienaar 5 - N'Zogbia 2 - Jarvis 2

Drogba 12 - Torres 13 - Berba 2

 

Da gjenstår det å finne ut hvem jeg skal bytte til neste helg :)?

Rooney > Berba

Gerrard/Lampard > Evra/Ferdinand

 

Evra er den united forsvareren som spiller mest, derfor har jeg han. Anton Ferdinand koster jo bare 4.5 så tjener lite på å bytte ut han. Rooney koster mye mer enn Berba. Dermed har jeg ingen mulighet til å hente inn Rooney/Gerrard/Lampard :p

Lenke til kommentar
Hva skal man velge. Rooney eller Drogba som kaptein. Begge møter lag som forholdsvis burde være lette å slå, men som også kan overraske skikkelig.

Kanskje Gerrard/Torres? :p

 

Fantastisk start for begge, men bedre å ta Rooney. Stoke er litt lettere enn Wigan. :p

 

Stoke er som regel et meget sterkt forsvarslag på hjemmebane. Ville gått for Drogba om jeg var deg, men det kan selvsagt slå begge veier

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...