Kjakan24 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Prøver å finne en fornuftig stall, men sliter med å velge. Hvem av følgende skal jeg gå for: alt 1 alt2 Jeg har bare spilt Fantasy i 1 år. Ikke noen kjempeerfaren spiller, men ser jo rundt 5-6 Premier League kamper i uka inkludert repriser av kamper som krasjer. Brukte mange timer pr uke på Fantasy ifjor da jeg var med i en 12-manns liga der vinneren fikk ganske mye penger. I år har jeg brukt rundt 15-20 timer på Fantasy allerde, studert fixture lister samt satt meg inn i de nye lagene og ikke minst sett hvor de mest verdifulle spillerne befinner seg. På generellt grunnlag kan jeg si følgende om de to lagene du har satt opp: Du burde se bedre på fixturelisten. Mange lag står over GW 2 Tror du får mer ut av United - Chelsea - Liverpool spillere de første 4-5 kampene en du får ut av Arsenal spillere. Man City, Everton, Aston Villa og Arsenal står alle over andre GameWeek (pågrunn av E-Cuper tror jeg). Disse fire lagene vil uansett spille disse senere, men for å få best mulig start vil jeg heller droppe spillere fra disse klubbene i de 2 første rundene og heller satse spillere fra United - Chelsea - Liverpool. Av de "nest-beste" lagene ser Totenham og Everton ut til å ha de beste programmene de første 6-8 rundene. Everton dog fra runde 3 og Tottenham fra runde 2. Arsenal har borte Everton i 1.kamp, står over kamp 2, så følger Pompey hjemme før to tøffe bortekamper mot lagene fra Manchester. Arsenal kan fort ende opp med å ha 3-4 poeng og en hengekamp etter det er spilt 5 runder. Men fra runde 6 er det Gooners alle the Way - mer om det senere. Plankeåpninger for Chelsea og United Chelsea sitt program ser best ut av alle sammen (Hull - Sunderland - Fulham - Burnley - Stoke) er de 5 første matchene for Lampard og co. Man United åpner utrolig nok mot 2 nyopprykkede lag, Birmingham og Burnley, så følger Wigan borte. 9 poeng venter Ferguson før tre tøffe matcher mot Arsenal-Totenham og Man City. Liverpool har også et bra program fra runde 2 til 7, hjemme mot Villa blir tøffest (r3) men en kamp Liverpool skal vinne uten Barry. Rådet mitt blir å ha United spillere i de 2-3 første rundene som du bytter ut med Everton spillere fra runde 2-3. Arsenal spillere henter du inn fra runde 6. Her er noen av de beste verdiene slik jeg ser det Finn lag med mange H kamper - Finn klubber som pågrunn av forandringer i Fixturelista har 3 av sine neste 4 kamper hjemme. I denne 4 kampsperioden henter du inn 3 spillere fra denne klubben. Dette skjer oftere en man tror. Så lenge det er max 1 topp-4 klubb i matchene så kjør på. Hjemmebane er en storfordel. Dette skjer med Arsenal fra runde 6. Da har man også fordelen av å se hvilke Arsenal spillere som er i form før man fyller opp stallen med 3 dyre spillere. Se også på programmet til Arsenal fra runde 6-13. Det er rimelig tett med enkle kamper her. Store verider. Skal fylle på denne analysen av årets Fantasy med vurdering av diverse spillere senere. Ønsker alle lykke til i årets Fantasy. Endret 17. juli 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Da var jeg ogsà pàmeldt - Zagis XI. Four stoppers and two spisses. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Da var jeg med, laget mitt heter Sameboe FC Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Ble visst West Coast Guardians på meg, vet ikke helt hvorfor. Endret 17. juli 2009 av Slettet-EIV2CS Ikke morsomt. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Da var jeg også med. Laget heter Jådd United FC. Endret 17. juli 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 noen flere som har tanker om tips og triks for Fantasy ?? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Da har jeg blitt med også. Are's United er mitt lag. Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg stiller med The Reds Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Alastor FC er nå meldt på . Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Meldt meg på. Perfecta -> Perfecta Albion Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg er med, og laget heter: Fantastic eleven Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Får være med i år også, selv om det ikke akkurat har gått strålende de siste åra. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Stonemeister XI har meldt seg på. Kommer ikke til å være kjempeseriøs med dette, så det blir vel en plass midt på treet. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Stizzen -> Kristiansen FC Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Da er eg også meldt meg på. Lagnavn: Chelsea4Life Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Får ikke annledning til å oppdatere påmeldte. Er i rekrutten og har kun en iphone til disp. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Mekka meg lag. Jefecito --> Jefecito FC. Ja, kreativt ikke sant Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Latias FC er med. Er med fra første runde denne gangen, så skal vinne ligaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå