Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Mener du at Johnsen er bedre enn Dani Alves? Retorisk spørsmål? Det står i strengt tatt i signaturen hans. Ikke retorisk nei, men slikt skriver man ofte i lykkerus etter signeringer, viktig mål osv. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Æh. Alt startet så utrolig bra i går med 44 poeng på 3 spillere (Lampard, Torres, Lennon). Hadde virkelig forventet å få litt mer enn 8 poeng på de 8 gjenværende spillerne. Men neida. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 41 her. Jævlig skuffende. Når jeg har Torres, Gerrard og Drogba på samme lag så forventer jeg bedre. Nå ble jo Modric skadd også, kjedelig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Nå ble jo Modric skadd også, kjedelig. Det er bra da! Se hvem de møter i neste serierunde. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) 54 poeng denne runden og rykket over 20 plasser opp. Eneste runden jeg er noenlunde fornøyd med. Night: Om du ikke visste det, så knakk Modric foten og blir ute lenge. Lurt å skifte han ut Endret 30. august 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 53 poeng og rimelig fornøyd. Men burde kanskje finne en annen istedenfor Cahill, everton er max ræv. Noble har ikke skaffa noe mer en 1-2-3poeng på de siste 3 rundene. sigh Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 53 poeng og rimelig fornøyd. Men burde kanskje finne en annen istedenfor Cahill, everton er max ræv. Noble har ikke skaffa noe mer en 1-2-3poeng på de siste 3 rundene. sigh Skal også bytte ut Cahill nå. Kjøper inn en billig midtbanespiller, så kan jeg heller bruke penger på Johnson i forsvar. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Lurer på hvorfor det står at jeg fikk 41 poeng når jeg egentlig har fått 50? Hva er tingen med det? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Lurer på hvorfor det står at jeg fikk 41 poeng når jeg egentlig har fått 50? Hva er tingen med det? Så lenge det står "Provisional", så vil det si at de ikke har oppdatert ferdig enda. Når de har oppdatert, så vil det nye poengsummet komme opp. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 59 poeng denne runden. Litt fornøyd, men det er 3 spillere som burde ha sanket flere poeng, i Drobga, Defoe og Nani. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Gikk fra skandaløse 38p til litt bedre 68p denne runden. Så det hjalp å bruke wildcardet så tidlig ser det ut som. Skulle helst sett at noen av spillerene, spesielt Hangeland tok litt flere poeng. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Stoke ser ut til å være solide bakover (med unntak av Liverpool-kampen). Tror jeg velger flere forsvarsspillere derfra nå. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 75 poeng og førsteplass Rooney, Lennon, Torres og Ashley Cole har vært meget gode sålangt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Tror egentlig jeg gjør for mye bytter.. sitter for øyeblikket igjen med Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Tror egentlig jeg gjør for mye bytter.. sitter for øyeblikket igjen med SCATCHILDRENSEX!?!?!?!? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Haha! Huff, har gått skikkelig dårlig i det siste føler jeg. Meget skuffende i forhold til slutten av forrige sesong. Har gjort en del bytter nå, og satser på å gjøre det bedre fremover nå. Er viktig å ikke komme for langt unna teten nå i starten, slik at det etterhvert blir umulig å ta igjen de. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Tror egentlig jeg gjør for mye bytter.. sitter for øyeblikket igjen med SCATCHILDRENSEX!?!?!?!? Fant ingen video, så utifra tittelen på siden er dette noe smågal har søkt etter. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Tror egentlig jeg gjør for mye bytter.. sitter for øyeblikket igjen med Hva i faen er det du driver å ser på ?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå