Gå til innhold

Diskusjon.no's Fantasy PL 09/10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lokomotivet mitt fortsetter å prestere på et jevnt nivå. Mine tidligere runder har endt med henholdsvis 50, 51 og 54 poeng, altså har jeg ikke vært under 50 enda, men heller ikke over 60. Foreløpig i Gameweek 4 har jeg 51 poeng med 6 poeng på Wilkinson som kommer inn for Ebanks-Blake som ikke spilte. Ellers så har jeg to spillere som skal i aksjon idag, Brede Hangeland og Joleon Lescott.

 

For å oppsummere er jeg altså sikret 57 poeng, og hvis Hangeland og Barry ikke skulle finne på noe ekstraordinært imorgen sniker nok poengscoren for Gameweek 4 seg over 60.

 

Forholdsvis fornøyd med runden, men, mistet dog 5 poeng på at jeg valgte å sette Drogba som kaptein istedenfor Lampard. Ikke allverdens, men fremdeles nok til å være litt smågrinete resten av uken fordi du ligger 20 poeng bak bestekompisen på Fantasy.

Endret av D. Morgan
Lenke til kommentar

Jeg sliter neste runde.

 

Har tre fra City. De møter Arsenal.

Har tre fra Spurs. De møter United.

Har to fra Stoke. De møter Chelsea.

De tre siste fra Liverpool møter Burnley.

 

Benken:

Tre fra Burnley, som møter Liverpool

En fra Sunderland, møter Hull.

 

Kommer til å gå i minus jeg! :wallbash:

Lenke til kommentar
Jeg sliter neste runde.

 

Har tre fra City. De møter Arsenal.

Har tre fra Spurs. De møter United.

Har to fra Stoke. De møter Chelsea.

De tre siste fra Liverpool møter Burnley.

 

Benken:

Tre fra Burnley, som møter Liverpool

En fra Sunderland, møter Hull.

 

Kommer til å gå i minus jeg! :wallbash:

 

Tottenham vinner 2-0 mot united, så du kan jo være heldig å sanke en del poeng der da.

Lenke til kommentar

Har åpnet ganske ræv i årets Fantasy PL så har skiftet taktikk; Ha bare spillere fra hatlag. Kan ikke slå feil selv om seier i virkeligheten ikke kan støttes opp med poeng i dette gamet.

 

Ja, dvs. at jeg er storfornøyd om jeg havner sist på fantasy-tabellen.

Endret av Sattern
Lenke til kommentar
Mener du at Johnsen er bedre enn Dani Alves?

Akuratt nå er det min ærlige mening ja. Men innrømmer at utover i sesongen kommer nok Dani til å være bedre... ;)

 

Og hadde nok ment det samme hvis jeg hadde sett Johnson i fire kamper for et annet lag denne sesongen hvor han hadde prestert helt likt... Men må innrømme at jeg ikke følger alt for mye med på Dani Alves og spansk fotball generelt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...