Latias Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Fordi du ikke gjorde noen bytter forrige runde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Er det mulig å "spare" altså? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Nei, om du ikke gjør bytter 1 GW, så kommer det ekstra byttet kun GW etter. Kan ikke spare opp f.eks. 4 bytter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Er det mulig å "spare" altså? Kun i en runde etter. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Veldig glad for at jeg ikke satte Lampard som kaptein i dag Defoe har noe å svare for hvis det ikke blir mange poeng i dag! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Cashley har vær så god å holde nullen nå, altså. Han sikrer meg 12 poeng pluss eventuelle bonuser om Chelsea unngår å slippe inn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Nå som Chelsea vinner, hadde det vært greit at Drogba scorer et par mål. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 På dette tidspunktet hadde det ikke gjort meg noe om Drogba dundra inn et par mål, nei. Har han som kaptein. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Da må han gjøre det på veien ut ettersom han ble byttet ut akkurat nå Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 37 poeng med tre spillere igjen. Skuffende at alle tre Spurs-spillerne jeg hadde på laget, ble byttet ut... Også hadde jeg en Dream-Team keeper på benken. Lenke til kommentar
Albertini Grab Your Panini Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Lokomotivet mitt fortsetter å prestere på et jevnt nivå. Mine tidligere runder har endt med henholdsvis 50, 51 og 54 poeng, altså har jeg ikke vært under 50 enda, men heller ikke over 60. Foreløpig i Gameweek 4 har jeg 51 poeng med 6 poeng på Wilkinson som kommer inn for Ebanks-Blake som ikke spilte. Ellers så har jeg to spillere som skal i aksjon idag, Brede Hangeland og Joleon Lescott. For å oppsummere er jeg altså sikret 57 poeng, og hvis Hangeland og Barry ikke skulle finne på noe ekstraordinært imorgen sniker nok poengscoren for Gameweek 4 seg over 60. Forholdsvis fornøyd med runden, men, mistet dog 5 poeng på at jeg valgte å sette Drogba som kaptein istedenfor Lampard. Ikke allverdens, men fremdeles nok til å være litt smågrinete resten av uken fordi du ligger 20 poeng bak bestekompisen på Fantasy. Endret 30. august 2009 av D. Morgan Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg sliter neste runde. Har tre fra City. De møter Arsenal. Har tre fra Spurs. De møter United. Har to fra Stoke. De møter Chelsea. De tre siste fra Liverpool møter Burnley. Benken: Tre fra Burnley, som møter Liverpool En fra Sunderland, møter Hull. Kommer til å gå i minus jeg! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Jeg sliter neste runde. Har tre fra City. De møter Arsenal. Har tre fra Spurs. De møter United. Har to fra Stoke. De møter Chelsea. De tre siste fra Liverpool møter Burnley. Benken: Tre fra Burnley, som møter Liverpool En fra Sunderland, møter Hull. Kommer til å gå i minus jeg! Tottenham vinner 2-0 mot united, så du kan jo være heldig å sanke en del poeng der da. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 66 poeng med to spillere igjen (Hangeland og A. Young) og en Mascherano som skal byttes inn, og Stonemeister XI herjer seg videre opp til første plass. Torres, Lennon, Rooney og Cole med knakende gode bidrag. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Har åpnet ganske ræv i årets Fantasy PL så har skiftet taktikk; Ha bare spillere fra hatlag. Kan ikke slå feil selv om seier i virkeligheten ikke kan støttes opp med poeng i dette gamet. Ja, dvs. at jeg er storfornøyd om jeg havner sist på fantasy-tabellen. Endret 30. august 2009 av Sattern Lenke til kommentar
Glen Johnson Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Har 3 spillere fra Liverpool: Glen Johnson, Steven Gerrard og Fernando Torres. Helt greit i går det ^^? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Mener du at Johnsen er bedre enn Dani Alves? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Johnson er faen ikke verdens beste back. Sikker på at du hadde sagt det samme om han ikke hadde gått til Liverpool? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Mener du at Johnsen er bedre enn Dani Alves? Retorisk spørsmål? Det står i strengt tatt i signaturen hans. Lenke til kommentar
Glen Johnson Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Mener du at Johnsen er bedre enn Dani Alves? Akuratt nå er det min ærlige mening ja. Men innrømmer at utover i sesongen kommer nok Dani til å være bedre... Og hadde nok ment det samme hvis jeg hadde sett Johnson i fire kamper for et annet lag denne sesongen hvor han hadde prestert helt likt... Men må innrømme at jeg ikke følger alt for mye med på Dani Alves og spansk fotball generelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå