Gå til innhold

Diskusjon.no's Fantasy PL 09/10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om han blir bytta inn for noen. Surt at reservekeeper Sørensen har flere poeng enn 1. keeper Foster.

 

Er det ikke slik at de 11 med flest poeng er de som utgjør laget ditt på slutten av hver runde? Veldig kjedelig å ha Scholes på benken når han får fem poeng. Samme med Ricketts, når jeg hadde Melchiot på banen.

Nei. Laget velger du ut foran hver runde. Er om en av dine 11 utvalgte ikke spiller vil det hentes fra benken etter den rekkefølgen du har satt opp.

 

EDIT: Hvis det var det du mente..

Endret av Points
Lenke til kommentar
Hvis han skaffer mye poeng gjør som regel Liverpool det bra, men bevares, om Liverpool skal overkjøre Villa i morgen håper jeg det er Torres som står for "moroa".

Så klart. Så ikke hvem som hadde postet innlegget. :!:

 

Selv har jeg 68 poeng. Kanskje Drogba får noe bonus, så tipper jeg ender på 70 poeng denne runden.

Lenke til kommentar

Hvordan kan team valuen min være 100.1 når en kjapp gjennomgang avslører at samlet verdi på alle spillerne mine er 99.9? Er det bug eller er det noe jeg ikke har skjønt?

 

Forøvrig fornøyd med egen innsats så langt, klatret 8 plasser inntil videre denne runden og begynner å nærme meg topp ti. Frykter det er litt beginner's luck da :)

Lenke til kommentar
Nice, kjekt du har tillitt til Tottenham :]

De spiller mot Birmingham på hjemmebane da. Skulle bare mangle. :!:

 

 

Da har jeg Rooney, Eduardo og Drogba på topp :)

Drogba som captain. Satser på at han kommer til å herje mot Burnley :o

 

Edit: Er Eduardo utestengt fra PL, eller er det bare CL?

Bare fra CL, hvis han blir funnet skyldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...