NightKeeper Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Om han blir bytta inn for noen. Surt at reservekeeper Sørensen har flere poeng enn 1. keeper Foster. Er det ikke slik at de 11 med flest poeng er de som utgjør laget ditt på slutten av hver runde? Veldig kjedelig å ha Scholes på benken når han får fem poeng. Samme med Ricketts, når jeg hadde Melchiot på banen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Om han blir bytta inn for noen. Surt at reservekeeper Sørensen har flere poeng enn 1. keeper Foster. Er det ikke slik at de 11 med flest poeng er de som utgjør laget ditt på slutten av hver runde? Veldig kjedelig å ha Scholes på benken når han får fem poeng. Samme med Ricketts, når jeg hadde Melchiot på banen. Nei. Laget velger du ut foran hver runde. Er om en av dine 11 utvalgte ikke spiller vil det hentes fra benken etter den rekkefølgen du har satt opp. EDIT: Hvis det var det du mente.. Endret 23. august 2009 av Points Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Antar det at han mente det ja. Mao bør du fokusere mer på den beste 11'eren, enn den mest stabile 16-mannstroppen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hvis han skaffer mye poeng gjør som regel Liverpool det bra, men bevares, om Liverpool skal overkjøre Villa i morgen håper jeg det er Torres som står for "moroa". Så klart. Så ikke hvem som hadde postet innlegget. :!: Selv har jeg 68 poeng. Kanskje Drogba får noe bonus, så tipper jeg ender på 70 poeng denne runden. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Uffda, bare 30p til nå. Får satse på at trekløveret johnson, gerrad og torres slår til imorgen. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 31 poeng med Torres og Gerrard igjen. Har nå gjort et par bytter som jeg tror vil heve poengene neste runde. Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hvordan kan team valuen min være 100.1 når en kjapp gjennomgang avslører at samlet verdi på alle spillerne mine er 99.9? Er det bug eller er det noe jeg ikke har skjønt? Forøvrig fornøyd med egen innsats så langt, klatret 8 plasser inntil videre denne runden og begynner å nærme meg topp ti. Frykter det er litt beginner's luck da Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Gameweek 3 » (35 Points). Huff da, kan ikke si meg fornøyd med dette. Men har enda Torres, Gerrard og Johnson. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Har 61 poeng så langt, med Torres og Ashley Young som skal spille. Er redd for at Torres kan skaffe mye poeng, men man kan ikke utelukke Young heller. :D :D Dette gikk jo fantastisk bra, 78 poeng. Får antakeligvis to poeng til når Mascherano byttes for Walcott som ikke spilte. 80 poeng er ingen dårlig runde. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 51 poeng denne runden. Og det med Torres, Stevie G og Reina på laget, samt en sjakkbrikke i Ashley Young. 14 plass sammenlagt, lå tredje sist etter første runde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Fikk Reina + poeng? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Torres fikk 5 og Mascherano fikk 2 hos meg. Tar hva jeg kan få. Trumfkortet var Ash Young med 12 poeng. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 41. plass på meg. Trøsten for være at det kun er 40 poeng opp til lederen. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Slik. Nå brukte jeg wildcardet og gjorde 7 bytter, etter en like så elendig start på PL som Liverpool. Satser på gode poeng i GW 4. Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Slik. Nå brukte jeg wildcardet og gjorde 7 bytter, etter en like så elendig start på PL som Liverpool. Satser på gode poeng i GW 4. Samme her. Trodde jeg hadde et bra lag på begynnelsen, men min tålmodighet tok slutt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Ny runde, nye muligheter. Endret 28. august 2009 av Latias Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Nice, kjekt du har tillitt til Tottenham :] Lenke til kommentar
Blax Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Da har jeg Rooney, Eduardo og Drogba på topp Drogba som captain. Satser på at han kommer til å herje mot Burnley :o Edit: Er Eduardo utestengt fra PL, eller er det bare CL? Endret 28. august 2009 av Blax Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Nice, kjekt du har tillitt til Tottenham :] De spiller mot Birmingham på hjemmebane da. Skulle bare mangle. :!: Da har jeg Rooney, Eduardo og Drogba på topp Drogba som captain. Satser på at han kommer til å herje mot Burnley :o Edit: Er Eduardo utestengt fra PL, eller er det bare CL? Bare fra CL, hvis han blir funnet skyldig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hvorfor kunne jeg gjøre to bytter gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå