Latias Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) 55 poeng med Cahill, Modric og Drogba igjen. Skulle heller ha valgt Rooney som kaptein, i stedet for van Persie. Skjønner ikke hva du klager over, jeg har Fabregas som kaptein og han ble byttet ut med pause så der sanket jeg inn hele 2 poeng... Det som er bittert, er at jeg for en gangs skyld velger en som ikke er United-spiller som kaptein, og så får United-spilleren mer poeng. Kanskje jeg skal fortsette med det, så scorer United mange mål? Jefecito: Er jo ingen vits å ha Anderson. Ikke scorer han, ikke har han så ofte assists, og ikke spiller han alle kampene. Bytt han ut. Endret 23. august 2009 av Latias Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 28 poeng i går og førsteplass enda, hva er det som skjer liksom. Virker som alle andre her er mer inn i gamet enn meg, som egentlig ikke har stort peiling på fotball, og ikke kommer til å bytte noen spillere før de evt blir skadet o.l. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Nybegynnerflaks, muligens. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Mest sannsynelig ja ;\ Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hvorfor har ikke Rooney fått assistpoeng etter igår???, og Hvorfor har ikke noen united spillere fått bonuspoeng. Hva skal til for å få bonuspoeng? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Bonuspoeng legges til etter at runden er over. Hvofor skulle Rooney det? Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 når han har en assist burde jo han få poeng for det da!! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Hvilket mål var det han assistet på, i så fall? Det var vel Fletcher (Scholes?) på Berba sitt? Målene til Rooney utelukker assist til... Rooney, Nanis var på frispark og sistnevnte hadde også assist til Owen. Nei, Rooney hadde visselig ingen assist i går. Endret 23. august 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Scholes. Rooney hadde ingen assist og vil defor ikke få assistpoeng heller. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 43 poeng så langt med Johnson og Kuyt igjen og Lampard i spill nå, brukte wild cardet mitt før denne runden for å gjøre en helomvending. Sorensen Evra Johnson Bassong Kuyt Lampard Fabregas Noble Nani Defoe McFadden Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Det å bruke Wildcardet sitt så tidlig i starten er dumt, veldig dumt. Gjorde den tabben i fjor, og det skal ikke gjenta seg Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Det å bruke Wildcardet sitt når man bytter 8 spillere er smart. Du får bare brukt det en gang i løpet av sesongen uansett. Hvorfor ikke bruke det når du bytter flest spillere? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Har 61 poeng så langt, med Torres og Ashley Young som skal spille. Er redd for at Torres kan skaffe mye poeng, men man kan ikke utelukke Young heller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Har 61 poeng så langt, med Torres og Ashley Young som skal spille. Er redd for at Torres kan skaffe mye poeng, men man kan ikke utelukke Young heller. Du har Torres på laget, men er redd for at han kan skaffe masse poeng? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hvorfor skal han ha lyst til at Torres tar poeng? han er vel United-fan? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Hvis han skaffer mye poeng gjør som regel Liverpool det bra, men bevares, om Liverpool skal overkjøre Villa i morgen håper jeg det er Torres som står for "moroa". Endret 23. august 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Det er jo det som er genialt med å ha Chelea / Liverpool / Arsenal-spillere på laget. Du håper at de gjør det dårlig, men gjør de det bra, som det er stor sansynlighet for så får du vel poeng på Fantasy. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Nettopp. Derfor jeg spiller. Samme gjelder langoddsen osv. satser på hatlagene, og da har man bare å tjene på det. Selv om et tap er mer verdt enn penger. Endret 23. august 2009 av Sattern Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Har Scholes på benken, får jeg poeng for han når runde 3 er over? Det var vel slikt forrige gang, tror jeg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Om han blir bytta inn for noen. Surt at reservekeeper Sørensen har flere poeng enn 1. keeper Foster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå