banansplitt™ Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hva er det som skjer?! Dette er andre uken på rad byttene jeg har gjort bare forsvinner. Jeg satt i natt og valgte ut et lag, jeg trykket på "make transfers". Da kom det opp en side hvor jeg trykket på "confirm transfers". Det gikk fint. Men akkurat som forige uke, så er ikke byttene mine gjort.. Håpløst! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Etter at du har gjort endringene, kan du se det nye laget ditt da? Hvis ikke, så har ikke du gjort det riktig. Man må confirme to ganger. Endret 22. august 2009 av Latias Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Helvetes kukspill, Fabregas har gått opp til 10.6, og da er de to byttene og 3.5 jeg har spart opp for å bytte han med Bentley forgjeves. Har du ikke byttet enda? Fristen gikk ut for lenge siden. :!: Gadd ikke skrive det i går natt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Etter at du har gjort endringene, kan du se det nye laget ditt da? Hvis ikke, så har ikke du gjort det riktig. Man må confirme to ganger. Jeg skrev jo akkurat at jeg confirmet 2 ganger.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Etter at du har gjort endringene, kan du se det nye laget ditt da? Hvis ikke, så har ikke du gjort det riktig. Man må confirme to ganger. Jeg skrev jo akkurat at jeg confirmet 2 ganger.. Okay. Gjorde du det før eller etter kl. 12.30 i dag? Hvis det var etter, og du er på "Latest Points", så ser du det gamle laget ditt fordi du byttet etter at fristen er ute. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Etter at du har gjort endringene, kan du se det nye laget ditt da? Hvis ikke, så har ikke du gjort det riktig. Man må confirme to ganger. Jeg skrev jo akkurat at jeg confirmet 2 ganger.. Okay. Gjorde du det før eller etter kl. 12.30 i dag? Hvis det var etter, og du er på "Latest Points", så ser du det gamle laget ditt fordi du byttet etter at fristen er ute. Jeg skrev akkurat at jeg gjorde det i natt. Lese? Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Et av tidenes dårligste Fantasy-valg å ha O'Shea som kaptein i dag, men ellers gikk runden bra, så jeg skal ikke klage. Jeg har igjen Modric, A.Young, Kuyt, Noble og Torres i morra, så det kan bli mange poeng da også! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg lurer på en ting, om en spiller får minuspoeng, dobler de seg om du har han som kaptein? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Fy faen dette er 2. uken på rad jeg taper en del poeng fordi det jævela Fantasy-spillet ikke bytter laget mitt etter transfers. Jeg hadde jo egentlig Nani på laget som i dag fikk både scoring og assist men neida.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Fint at jeg har Rooney som kaptein, og Valencia på laget sammen med Evra Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg lurer på en ting, om en spiller får minuspoeng, dobler de seg om du har han som kaptein? Ja, var ihvertfall slik ifjor. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Rooney som kaptein og Evra, Turner og Foster er ikke verst. 46 poeng til nå, har mange som fortsatt skal spille kamp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 55 poeng med Cahill, Modric og Drogba igjen. Skulle heller ha valgt Rooney som kaptein, i stedet for van Persie. Mest skuffende var å ha O'Shea på laget. Byttet ut Nani med O'Shea før runden. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 41 poeng med Corluka, Modric, Essien og Torres igjen. Litt surt at jeg byttet fra Berba til Arshavin som kaptein :/ Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 10poeng med Neville, gerrard©, torres, defoe, carragher, schwarzer, hangeland og mikel igjen Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 13 poeng Med Schwarzer, Hangeland, Glenny, Gerrard, Torres og Defoe igjen. Lurer på om jeg bare skal bytte ut Anderson til neste runde. Virker ikke som han får spille så mye for tiden. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 21 poeng med Gerrard, Torres, Defoe og Lampard igjen. Satser på at de sanker inn massevis av poeng. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 55 poeng med Cahill, Modric og Drogba igjen. Skulle heller ha valgt Rooney som kaptein, i stedet for van Persie. Skjønner ikke hva du klager over, jeg har Fabregas som kaptein og han ble byttet ut med pause så der sanket jeg inn hele 2 poeng... Har igjen fem mann i dag, men det skal sanke noe jævlig med poeng for at det skal bli noe godt sluttresultat denne runden. 23 poeng så langt, Vidic og Van Persie har gitt meg 14 av de poenge... Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 I dag BØR Zhirkov spille. Forsvaret mitt kan skaffe en god del poeng egentlig: Johnson, Evra og Zhirkov. Hangeland på benken denne runda. Går det like mye i dass nå, kjører jeg wildcardet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå