Gå til innhold

Diskusjon.no's Fantasy PL 09/10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Helvetes kukspill, Fabregas har gått opp til 10.6, og da er de to byttene og 3.5 jeg har spart opp for å bytte han med Bentley forgjeves.

Har du ikke byttet enda? Fristen gikk ut for lenge siden. :!:

Gadd ikke skrive det i går natt.

Lenke til kommentar
Etter at du har gjort endringene, kan du se det nye laget ditt da? Hvis ikke, så har ikke du gjort det riktig. Man må confirme to ganger. ;)

Jeg skrev jo akkurat at jeg confirmet 2 ganger..

Okay. Gjorde du det før eller etter kl. 12.30 i dag? Hvis det var etter, og du er på "Latest Points", så ser du det gamle laget ditt fordi du byttet etter at fristen er ute.

Lenke til kommentar
Etter at du har gjort endringene, kan du se det nye laget ditt da? Hvis ikke, så har ikke du gjort det riktig. Man må confirme to ganger. ;)

Jeg skrev jo akkurat at jeg confirmet 2 ganger..

Okay. Gjorde du det før eller etter kl. 12.30 i dag? Hvis det var etter, og du er på "Latest Points", så ser du det gamle laget ditt fordi du byttet etter at fristen er ute.

Jeg skrev akkurat at jeg gjorde det i natt. Lese? :p

Lenke til kommentar
55 poeng med Cahill, Modric og Drogba igjen. Skulle heller ha valgt Rooney som kaptein, i stedet for van Persie. :hm:

 

Skjønner ikke hva du klager over, jeg har Fabregas som kaptein og han ble byttet ut med pause så der sanket jeg inn hele 2 poeng...

 

Har igjen fem mann i dag, men det skal sanke noe jævlig med poeng for at det skal bli noe godt sluttresultat denne runden. 23 poeng så langt, Vidic og Van Persie har gitt meg 14 av de poenge...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...