Gå til innhold

Diskusjon.no's Fantasy PL 09/10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Utrolig irriterende av Anelka eller Mikel ikke spilte i går. Tredje sist. Men jeg kommer, vent og se.

Er jo useless å ha Mikel på laget. Ikke scorer han, og har sjeldent assists.

 

Han koster bare 5 mill, og jeg kjører en femmer på midten.

 

Finnes mange andre alternativer som er bedre til rundt 5M.

 

N`Zogbia - Wigan - 5.5

Leverer flere assist/mål en det Mikel vil gjøre. Mikel har også større konkurranse og vil bli rulert på. Tror Zobia står med flere assists, mål og bonus etter endt sesong.

Koumas - Wigan 5.1

Spiller offensivt på midtbanen og vil nok levere en god del assists i år. Scoret mål i første matchen mot Villa.

 

Delap - Stoke City - 5.5

Har lange innkast og vil få en del assist på det. Spiller fast og fikk 2 mål og 6 assists ifjor. Han spiller fast og sto bak totalt 8 mål ifjor via sine innkast. Tilføy de to han scoret og det sier seg selv at det kan komme bonus poeng både her og der. I debutkampen i år mot Burnely var det et av hans innkast som førte til et av Stokes mål.

 

Jarvis - Wolves - 4.5

Spiller offensivt og fast for Wolves. Vil nok få en del assists og mål, han spilte veldig bra i Championship ifjor. Viste glimt av meget bra takter i kampen mot Wigan.

 

Fahey - Birmingham - 4.5

Mot United spilte han hengende spiss i 4-4-1-1. Sjekk ut neste kamp om han spiller i lik rolle. Uansett er han en offensiv spiller som spiller fast.

 

Tror alle disse vil ha gode sjansr til å score flere poeng en Mikels som må se at han vil få mer benk sitting iår som Essien er tilbake 100% samt Anceloti roterer som han gjør.

Grunnregel på fantasy:

Styr unna defensive midtbanespillere fra alle lag. De får mange gulekort, og bidrar sjelden med asssist og mål. Bonuspoeng gis også mye oftere ut til offensive spillere på de beste lagene som har ballen mye. Macherano - Mikel - De Jong - Neville - Palacios. Alle disse er ikke så bra som de ser ut til på papiret med lav pris og mye spilletid.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Foster

O'Shea©- Bridge - Turner

A.Young - Valencia - Modric - Kuyt - Noble

Torres - Bent

 

Sørensen - Fuller - Hangeland - Ab.Faye

 

Klarte å la være å bruke penger på transfers denne runden. Jeg er nødt til å spare etter fiaskoen forrige runde hvor jeg brukte 12 poeng på transfers og dem jeg kjøpte bare fikk 3 poeng eller noe sånt til sammen. :wallbash:

Endret av Tobbe777
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...