NightKeeper Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg ser poenget ditt, men tingen er at jeg har tre spillere fra Liverpool. Men mulig jeg skal se etter andre alternativer, men kan jo ikke bare ha såkalte poengplukkere heller, det er vanskelig å finne Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Utrolig irriterende av Anelka eller Mikel ikke spilte i går. Tredje sist. Men jeg kommer, vent og se. Er jo useless å ha Mikel på laget. Ikke scorer han, og har sjeldent assists. Han koster bare 5 mill, og jeg kjører en femmer på midten. Finnes mange andre alternativer som er bedre til rundt 5M. N`Zogbia - Wigan - 5.5 Leverer flere assist/mål en det Mikel vil gjøre. Mikel har også større konkurranse og vil bli rulert på. Tror Zobia står med flere assists, mål og bonus etter endt sesong. Koumas - Wigan 5.1 Spiller offensivt på midtbanen og vil nok levere en god del assists i år. Scoret mål i første matchen mot Villa. Delap - Stoke City - 5.5 Har lange innkast og vil få en del assist på det. Spiller fast og fikk 2 mål og 6 assists ifjor. Han spiller fast og sto bak totalt 8 mål ifjor via sine innkast. Tilføy de to han scoret og det sier seg selv at det kan komme bonus poeng både her og der. I debutkampen i år mot Burnely var det et av hans innkast som førte til et av Stokes mål. Jarvis - Wolves - 4.5 Spiller offensivt og fast for Wolves. Vil nok få en del assists og mål, han spilte veldig bra i Championship ifjor. Viste glimt av meget bra takter i kampen mot Wigan. Fahey - Birmingham - 4.5 Mot United spilte han hengende spiss i 4-4-1-1. Sjekk ut neste kamp om han spiller i lik rolle. Uansett er han en offensiv spiller som spiller fast. Tror alle disse vil ha gode sjansr til å score flere poeng en Mikels som må se at han vil få mer benk sitting iår som Essien er tilbake 100% samt Anceloti roterer som han gjør. Grunnregel på fantasy: Styr unna defensive midtbanespillere fra alle lag. De får mange gulekort, og bidrar sjelden med asssist og mål. Bonuspoeng gis også mye oftere ut til offensive spillere på de beste lagene som har ballen mye. Macherano - Mikel - De Jong - Neville - Palacios. Alle disse er ikke så bra som de ser ut til på papiret med lav pris og mye spilletid. Endret 19. august 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg ser poenget ditt, men tingen er at jeg har tre spillere fra Liverpool. Men mulig jeg skal se etter andre alternativer, men kan jo ikke bare ha såkalte poengplukkere heller, det er vanskelig å finne Ta Stephen Hunt. Vedder på at han får mer poeng enn Mikel. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 11 poeng fordelt på 5 spillere Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Har ikke fått logga inn enda siden kampene i går, horespill. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg fikk logga inn nå. Helt ok å ha Johnson på laget denne runden, samt Torres og Gerrard(kaptein)! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Drittrunde, stilte med 9 mann, Gerrard og Torres redda i det minste noen usle poeng. En kompis greide praktstykket å ha 8 spillere med 0 poeng. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Drittrunde nok en gang. 36 poeng. Var faktisk gjennomsnittet denne runden, men er fortsatt ganske skuffende. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Kuyt og Torres(k) reddet denne runden fra å bli en totalfiasko, men jeg fikk fortsatt bare 36 poeng, som er svært skuffende, spesielt med tanke på at jeg måtte bruke 12 poeng på bytter (ikke verdt det i det hele tatt!). Ligger helt nede på 57. plass og har allerede masse poeng å ta igjen på teten. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg ligger på 54. plass. Gjør det jo bedre i den andre ligaen, og der får man ikke bruke spillere fra de fire store og City. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Johnson gjør hvertfall nytta si. Han var den første jeg satte opp, og han kommer jeg nok til å ha på laget gjennom hele sesongen. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Ligger på en fin 2. Plass as we speak. Over min forventning, men det er enda lenge igjen, og mye kan skje før det er over. Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Bare lurer på et lite spørsmål. Jeg bytta Ut Berbatov med Adebayor foran denne runden, men nå viser det seg at Adebayor er tvilsom til å spille. Mister jeg 4 poeng om jeg bytter berba med ade igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Ja, hvorfor ikke liksom. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Liker å gjøre mange transfers, og brukte hele 20 poeng denne runden: Foster Zayatte - O'Shea - Ab Faye Modric - Cahill - Hunt - Ireland Drogba - van Persie © - Rooney Sørensen - Hangeland - Eagles - Bramble Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Foster O'Shea©- Bridge - Turner A.Young - Valencia - Modric - Kuyt - Noble Torres - Bent Sørensen - Fuller - Hangeland - Ab.Faye Klarte å la være å bruke penger på transfers denne runden. Jeg er nødt til å spare etter fiaskoen forrige runde hvor jeg brukte 12 poeng på transfers og dem jeg kjøpte bare fikk 3 poeng eller noe sånt til sammen. Endret 22. august 2009 av Tobbe777 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 O'Shea som kaptein faktisk. Da kunne du like gjerne ha gitt den rollen til Foster. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Har stor på at O'Shea kommer til å få en assist eller score i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Helvetes kukspill, Fabregas har gått opp til 10.6, og da er de to byttene og 3.5 jeg har spart opp for å bytte han med Bentley forgjeves. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Helvetes kukspill, Fabregas har gått opp til 10.6, og da er de to byttene og 3.5 jeg har spart opp for å bytte han med Bentley forgjeves. Har du ikke byttet enda? Fristen gikk ut for lenge siden. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå