Gå til innhold

Diskusjon.no's Fantasy PL 09/10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Æsj, fikk ikke med meg at Fulham ikke spilte, har 2 fulham spillere. Så klarte jeg å bytte ut Bent med Zamora rett før dagens kamp. Føler at det blir en dårlig runde.

 

Jeg var like våken :)

 

Jeg byttet inn Vidic, Fabregas og Van Persie så har jeg Hangelang. Får jo ikke sjekket laget akkurat nå, kommer ikke inn. Men hvis jeg har 7 mann som får poeng denne runden så er jeg heldig :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hva faen. Jeg gjorde endringer på laget mitt tidligere i dag, men allikevel har jeg mitt "gamle" lag. Dvs. en haug spillere som ikke spiller denne runden.

 

Surt..

Blir ikke oppdatert med en gang, tror jeg. eller er du på gameweek 1.

Lenke til kommentar
Hva faen. Jeg gjorde endringer på laget mitt tidligere i dag, men allikevel har jeg mitt "gamle" lag. Dvs. en haug spillere som ikke spiller denne runden.

 

Surt..

Enda surere at mange kamper som før sto på gameweek 2 plutselig ble gameweek 3, ergo jeg fikk plenty med minuspoeng for ingenting! Thanks Fantasy.

Lenke til kommentar

Selv har jeg 11 spillere som alle spillere kamp, men laget blir ganske b-preget uansett, så det blir ikke akkurat en kjemperunde tipper jeg.

 

Hadde Lampard som kaptein og Droba som spilte igår, så jeg har 24 poeng sålangt i GW 2, og med det klatret jeg opp til 74 poeng og 7. plass i ligaen, så kan jo dere bak med rive dere i håret over at dere blir slått av en fersk 14-åring. :D

Endret av SuNshiN3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...