Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Var mynta på begge to, som du sikkert skjønte. Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hvor mange poeng koster et bytte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Les nå vel bare reglene, du får samme svaret. 4 Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 18plass etter første runde, 0poeng på torres tror jeg det var. Er ikke veldig fornøyd med det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 2 tror jeg det var. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Keogh har scora, fin start Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg har bare Darren Bent som spiller i dag, og han har scora! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Æsj, fikk ikke med meg at Fulham ikke spilte, har 2 fulham spillere. Så klarte jeg å bytte ut Bent med Zamora rett før dagens kamp. Føler at det blir en dårlig runde. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hva faen. Jeg gjorde endringer på laget mitt tidligere i dag, men allikevel har jeg mitt "gamle" lag. Dvs. en haug spillere som ikke spiller denne runden. Surt.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Æsj, fikk ikke med meg at Fulham ikke spilte, har 2 fulham spillere. Så klarte jeg å bytte ut Bent med Zamora rett før dagens kamp. Føler at det blir en dårlig runde. Jeg var like våken Jeg byttet inn Vidic, Fabregas og Van Persie så har jeg Hangelang. Får jo ikke sjekket laget akkurat nå, kommer ikke inn. Men hvis jeg har 7 mann som får poeng denne runden så er jeg heldig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hva faen. Jeg gjorde endringer på laget mitt tidligere i dag, men allikevel har jeg mitt "gamle" lag. Dvs. en haug spillere som ikke spiller denne runden. Surt.. Blir ikke oppdatert med en gang, tror jeg. eller er du på gameweek 1. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hva faen. Jeg gjorde endringer på laget mitt tidligere i dag, men allikevel har jeg mitt "gamle" lag. Dvs. en haug spillere som ikke spiller denne runden. Surt.. Enda surere at mange kamper som før sto på gameweek 2 plutselig ble gameweek 3, ergo jeg fikk plenty med minuspoeng for ingenting! Thanks Fantasy. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 18 poeng med sju spillere igjen. Skal utnytte feilene mange her har gjort, og ta et jafs oppover på tabellen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg gjorde feil, men ser ut til at det ikke blir den største krisa. Henta 20 poeng med Lamps i går og har 5 United / Pool-spillere igjen samt 3 Stoke / Hull spillere som kan hente småpoeng. Lenke til kommentar
Albertini Grab Your Panini Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Selv har jeg 11 spillere som alle spillere kamp, men laget blir ganske b-preget uansett, så det blir ikke akkurat en kjemperunde tipper jeg. Hadde Lampard som kaptein og Droba som spilte igår, så jeg har 24 poeng sålangt i GW 2, og med det klatret jeg opp til 74 poeng og 7. plass i ligaen, så kan jo dere bak med rive dere i håret over at dere blir slått av en fersk 14-åring. Endret 19. august 2009 av SuNshiN3 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Utrolig irriterende av Anelka eller Mikel ikke spilte i går. Tredje sist. Men jeg kommer, vent og se. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Utrolig irriterende av Anelka eller Mikel ikke spilte i går. Tredje sist. Men jeg kommer, vent og se. Er jo useless å ha Mikel på laget. Ikke scorer han, og har sjeldent assists. Lenke til kommentar
Albertini Grab Your Panini Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Istedenfor Mikel kan man jo alltids ha mannen som vikarierer i Aquilani sitt fravær, Lucas, han har flere av de pasningene som ofte leder til assists, dessuten blir jo Aquilani ute en stund. Ellers så hadde jo Luis Jimenez vært et alternativ, veldig offensiv. Både Lucas og Luis Jimenez koster like mye som Mikel. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Utrolig irriterende av Anelka eller Mikel ikke spilte i går. Tredje sist. Men jeg kommer, vent og se. Er jo useless å ha Mikel på laget. Ikke scorer han, og har sjeldent assists. Han koster bare 5 mill, og jeg kjører en femmer på midten. Lenke til kommentar
Albertini Grab Your Panini Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Sant det NightKeeper, men, selvom han bare koster 5 er det flere bra alternativ, som i mine øyne er bedre valg enn Mikel. Hvis du leser over posten din så ser du noen av forslagene mine. Men, det er jo du som bestemmer om du skal ha Mikel eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå