Obi-Wan Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Hvilke HK er best å kjøpe til en XP1800+ med tanke på overclocking, skulle jo helst hatt et med de fire hullene til å feste en kraftig cpu vifte i da, + DDR ram, og kan noen anbefale en god cpu vifte. Noe sånt leiter jeg etter: 3-4x DDR ram slot 6pci slots agp 4x/pro (eventuelt 8x, vet ikke om det er kommet enda) Feste til CPU vifte (fire hull rundt) med eller uten lyd, ekke så nøye IKKE intrigrert skjermkort setter stor pris på det hvid du gidd å anbefale det, sliter håret av meg vet ikke hva jeg skal velge av HK [ Denne Melding var redigert av: Obi-Wan på 2002-01-23 18:00 ] Lenke til kommentar
Ceramic Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 http://www.soyousa.com/syk7vdragonp.html Har ikke 6 pci slotter men til gjengjeld onboard lyd/LAN. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Quote: On 2002-01-23 18:07, Ceramic skrev:http://www.soyousa.com/syk7vdragonp.htmlHar ikke 6 pci slotter men til gjengjeld onboard lyd/LAN. ahr en kompis som har det kortet.. det er ikke så veldig stabilt eller overklokkings venlig.. hadde kanskje ville ha sett på soltek sitt bord Soltek SL-75DRV2, fikk skryt på tomshardware.. eller så har vi ePox KH8A+ korte.. som er ett rimelig ok stabilt og overklokkings vennlig kort.. Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 jeg vil anbefale abits kr7 eller kg7 da disse stiller alle dine krav etter hva jeg kan se. 4x DDR ram slot 6pci slots agp 4x/pro (eventuelt 8x, ikke kommet ennå :sad: ) Feste til CPU vifte (fire hull rundt) ikke lyd eller skjerm inntregert Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 hva med msi k7t266 pro2 ru. har 5 pci-porter, onboard lyd, 4 hull til festing av kjøleribbe, usb2, 3 ddr dimms Lenke til kommentar
Ygdrasil Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Ikke kjøp Abit KG7! Har hatt dette kortet selv og det var meget spesielt, VELDIG følsomt for hvor du setter lydkort og selv når du setter det rett kan du oppleve skurring i lyden. Jeg fukk ikke kjørt Windows XP hvis jeg kobla hd'ene til raid-kontrolleren. Har nå skifta til et Soyo K7V-dragon+ og dette funker aldeles glimrende, men jeg har dog ikke overklokka cpu'en. _____________________________________________________ Soyo K7V-dragon AMD XP 1900+ Alpha Pal8045 m/papst vifte (19db) 512 MB Apacer DDR 2 * 60GB IBM hd (GXP60) Asus Gforce 2 Pro (64MB DDR) Lenke til kommentar
thoering Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Jeg fikk ikke KG7 til å funke på 133mhz fsb engang (det vil si det ble veldig ustabilt) følsomt kort ja, gå heller for KR7. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 helt klart abit kr7,leste en test,det eneste hk som er helt jumper fritt,soltek sitt er greit men du må velge multiplier med en dip det syns jeg er kjipt,epox er også bra kan være litt ustabilt men greit for penga,kan nesten kjøpe to epox for en abit :smile: Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Hva med det derre EpoX hovedkortet da? Mange har sagt at det er veldig overklokkings vennlig! Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 23. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2002 Abit KR7A-RAID noen som vet om dette ^^^ har de fire hullene til feste av vifte?? ps: takk for svar.. wheee!! Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 ABit KR7A-RAID har de hullene til kjøler.. Alpha PAL8045 er en kjøler som krever disse hullene.. på denne siden ser du at KR7A kortene er kompitable.. altså at det har de fire hullene :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå