Riona Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Hei. Jeg ser etter en billig bilstereo. Har null peiling så her må jeg få anbefalinger. Jeg vil ikke bruke mer enn 1500 kr og aller helst billigere Trenger ikke ipod inngang men hadde jo vært bra å ha mulighet til å koble mobilen til den. Er det usb man trenger da? Er Kenwood spillere bra? Endret 14. juli 2009 av Riona Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hei. Jeg ser etter en billig bilstereo. Har null peiling så her må jeg få anbefalinger. Jeg vil ikke bruke mer enn 1500 kr og aller helst billigere Trenger ikke ipod inngang men hadde jo vært bra å ha mulighet til å koble mobilen til den. Er det usb man trenger da? Er Kenwood spillere bra? Lykke til Lenke til kommentar
Keystone Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Artikkel nr. 24-673 fra Biltema. Billig er den også. Lenke til kommentar
Riona Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 altså mente egentlig ikke at man skal kunne ringe med den men at man kan høre på musikken man har på telefonen Sorry for at jeg forklarer meg dårlig. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Denne burde holde da: http://www.pixmania.com/no/no/2041562/art/...wma-usb-sd.html Lenke til kommentar
Riona Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 så billig? er den noe bra da? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Nei, men det er ikke en spiller til under tusenlappen heller Skal du ha noe bra, så er dette det billigste: http://www.pixmania.com/no/no/2684979/art/...p3-usb-deh.html Lenke til kommentar
Hillebillys Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 streame musikk fra mobilen, da vil du og automatisk få handsfree feks denne http://www.clarion.com/no/no/products/2009...2422119252.html Den er uten cd. men med minnbrikke SD og kan streame over bluetooth. funker godt. (men kanskje litt rar designmessig) men koster nesten 2000,- http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...;id=&vn=736 Lenke til kommentar
Riona Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Hillebillys: jeg må nesten ha mulighet for cd også. Jeg har sett litt på disse: Pioneer deh 1120mp Kenwood kdc w3044 KENWOOD KDC W4044 Som jeg spurte i første innlegget; er Kenwood spillere noe bra? Endret 10. juli 2009 av Riona Lenke til kommentar
Hillebillys Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Hillebillys: jeg må nesten ha mulighet for cd også. Jeg har sett litt på disse: Pioneer deh 1120mp Kenwood kdc w3044 KENWOOD KDC W4044 Som jeg spurte i første innlegget; er Kenwood spillere noe bra? Hvorfor cd? Men er enkelt og og kurrant med en veksler. Men hehe jeg hang meg vel egentlig opp i det med streame musikk over blåtann Kenwood en kammerat er fornøyd med kenwood spilleren sin, den har bare vært på service 3 ganger i fjor. Men trur han er det største problemet. Endret 10. juli 2009 av Hillebillys Lenke til kommentar
Riona Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) he,he jeg har jo egentlig større tro på pioneer så det blir vel den. De har den på den lokale bilextra butikken Endret 11. juli 2009 av Riona Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Pioneer er nok best av de du nevner ja, og har den AUX inn, så kan du spille musikk fra tlf`n din, trenger ikke bluetooth for det Lenke til kommentar
Riona Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg kjøpte pioneer deh 1120mp Men det viste seg at det ikke var usb (utgang/inngang...vet ikke forskjellen.... ) Det var feil produktbeskrivelse av den på nett og i avisa. Jeg ble så irritert at jeg skal bytte den inn igjen. De lurte meg!!! Ikke det at jeg absolutt MÅ ha usb men er jo en høvelig ting å ha tenker jeg... Nå ser jeg på denne De har den billigere på pixmania men må man ikke betale toll da? Lenke til kommentar
Riona Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Pioneer er nok best av de du nevner ja, og har den AUX inn, så kan du spille musikk fra tlf`n din, trenger ikke bluetooth for det Åja, så aux kan benyttes til å koble til mobilen. Det visste jeg ikke. Lenke til kommentar
Ziroh Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Håper du bare er ute etter cd-spiller, tror ikke du får så mye lyd for under 1500 kr, :/ Lenke til kommentar
Riona Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Håper du bare er ute etter cd-spiller, tror ikke du får så mye lyd for under 1500 kr, :/ Hvor mye må man ut med for å få en som du mener er ok da? Har ikke noe gode høytalere....skulle kanksje hatt det og. Det er bare det som var ferdig i bilen da vi kjøpte den... Kun to små høytalere framme.... egentlig helt elendig. Lenke til kommentar
Ziroh Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg mener det at du ikke får kjøpt spiller og høytallere for under 1500, men sånne komplette pakker pleier å være ganske brae! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Aux kan brukes til å koble til det meste som gir ut lyd Trenger bare en minijack-minijack plugg, og sett ene enden i f.eks ipod'en din, og andre i spilleren. og spilleren vil spille av alt som ipoden spiller av Lenke til kommentar
Riona Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Complexity: Takk, det var det jeg lurte på Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Billig pakke Her er en veldig billig pakke for høytalere, men er uten spiller og forsterker. Og nå kommer det sikkert mange å sier: Bare dårlige saker det der, såvidt lyd utav det! Men har iallefall veldig god erfaring med den subwooferen. kjørte med 2 slike i gammelbilen, å de spilte sinnsykt bra. krerer ikke store forsterkeren heller. og kjører med en slik i nybilen nå. spiller utrolig bra til den prisen. Ellers kan du følge med på Bsbildeler.no De har sommersalg, og man kan få med seg noe billig bilstereo om man er aktiv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå