te8et Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Firefoxen min crasher heletiden, uten grunn. Har prøvd å reinstallere programmet flere ganger, og installere en gamlere versjon uten hell. Har Mozilla Firefox 3.0.11 nå, den crasher ikke i safemode, men vil jo egentlig klare å bruke den uten safemode da Har noen et forslag hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Oppgrader til 3.5 http://www.getfirefox.com/ Lenke til kommentar
te8et Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Oppgrader til 3.5http://www.getfirefox.com/ Det var det jeg gjorde først, da begynte firefox å crashe hele tiden... Lenke til kommentar
program Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Bytt til Opera... neida. Men er det slik at du hadde 3.0 som ikke crasha. Så oppgraderte du til 3.5 og da crasha det. Så bytta du tilbake til 3.0 og det fortsetter å crashe? Skjekk hvor mye minne og sånt firefox bruker da. Kan være veldig mye når vi har så lite informasjon. Du kan jo kjøre et Virusscan for sikkehetsskyld. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg hadde problemer med at versjon 3.0 krasjet hele tiden. Da jeg installerte v 3.5 så tok jeg ikke med noen plugins som jeg hadde i 3.0 og siden har den vært kjempestabil. Kan være en ide og sjekke plugins om det er noen av disse som lager livet surt for deg. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Oppgrader til 3.5http://www.getfirefox.com/ Det var det jeg gjorde først, da begynte firefox å crashe hele tiden... Det er rapportert hele 55 feil i Firefox 3.5, spesielt i TraceMonkey (javascript motoren). Mozilla vil komme med en oppdatering om ikke lenge, 3.5.1. Inntil da er det ikke mye å gjøre. Endret 11. juli 2009 av TCi Lenke til kommentar
program Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Oppgrader til 3.5http://www.getfirefox.com/ Det var det jeg gjorde først, da begynte firefox å crashe hele tiden... Det er rapportert hele 55 feil i Firefox 3.5, spesielt i TraceMonkey (javascript motoren). Mozilla vil komme med en oppdatering om ikke lenge, 3.5.1. Inntil da er det ikke mye å gjøre. Men an hadde nedgradert til eldre versjon av FireFox, og det hadde fortsatt å kræsje. Lenke til kommentar
holvik Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Oppgrader til 3.5http://www.getfirefox.com/ Det var det jeg gjorde først, da begynte firefox å crashe hele tiden... Det er rapportert hele 55 feil i Firefox 3.5, spesielt i TraceMonkey (javascript motoren). Mozilla vil komme med en oppdatering om ikke lenge, 3.5.1. Inntil da er det ikke mye å gjøre. Firefox lager krøll her også. Må ty til Opera til oppdateringene er klare. Lenke til kommentar
te8et Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Oppgrader til 3.5http://www.getfirefox.com/ Det var det jeg gjorde først, da begynte firefox å crashe hele tiden... Det er rapportert hele 55 feil i Firefox 3.5, spesielt i TraceMonkey (javascript motoren). Mozilla vil komme med en oppdatering om ikke lenge, 3.5.1. Inntil da er det ikke mye å gjøre. Høres lovende ut! Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 da er det bare en ting å gjøre, prøv IE6 Lenke til kommentar
te8et Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 da er det bare en ting å gjøre, prøv IE6 Bruker IE ja, ikke IE6, men Internet Explorer 8. Men den er treg forhold til Firefox, er ikke vant til tregere nettlesere. Bare å åpne en ny fane tar jo flere sekunder, og du må vente, fordi IE fryser mens fanen laster ... Så jeg gleder meg mye til Firefox versjon 3.5.1 kommer! Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Beklager, men jeg har ikke møtt på noen problemer med 3.5 enda. Bruker den jeg. Lenke til kommentar
te8et Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Beklager, men jeg har ikke møtt på noen problemer med 3.5 enda. Bruker den jeg. Heldig du Lenke til kommentar
te8et Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg fant nettopp ut av Mozilla hadde Firefox version 3.5.1 klar for nedlastning idag, så jeg lasta ned og kunne nesten ikke vente med å bruke Firefox etter alle de ukene med IE. Etter installasjonen, gjenoppretta jeg bokmerkene mine, og endra på noen instillinger på firefox. Etter noen minutter, så skjedde det igjen. Firefox kræsjer... Hva kan årsaken være? Om det ikke lar seg reparere, så bruker jeg IE8 helt til Windows 7 kommer ut!! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Undertegnede bruker også 3.5.1, denne krasjer også ved jevne mellomrom, Mozilla jobber med dette, ser ikke ut til at 3.5 er helt stabil med eventuelle tillegg. Lenke til kommentar
te8et Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Undertegnede bruker også 3.5.1, denne krasjer også ved jevne mellomrom, Mozilla jobber med dette, ser ikke ut til at 3.5 er helt stabil med eventuelle tillegg. Godt å høre att det ikke bare min firefox som kræsjer! Men håper Mozilla kommer med en stabil Firefox snart, orker ikke kræsj hehe Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Dere som har problemer med krasj i Firefox. Har dere i hele tatt prøvd safemodus? Eventuelt fjerne alle tillegg? Det blir for dumt å klage over en ustabil nettleser hvis det er lagt inn tillegg som er skrevet av en tredjepart. Som kanskje ikke engang er skrevet spesifikt for denne nye versjonen. Fjern alle tillegg, se om den fortsatt krasjer. Deretter legg tilbake ett og ett helt til den blir ustabil. Lenke til kommentar
te8et Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Dere som har problemer med krasj i Firefox. Har dere i hele tatt prøvd safemodus? Eventuelt fjerne alle tillegg? Det blir for dumt å klage over en ustabil nettleser hvis det er lagt inn tillegg som er skrevet av en tredjepart. Som kanskje ikke engang er skrevet spesifikt for denne nye versjonen. Fjern alle tillegg, se om den fortsatt krasjer. Deretter legg tilbake ett og ett helt til den blir ustabil. Har prøvd sikkermodus, men kræsjer for det Fjerne tillegg? Har bare de tilleggene som allerede fulgte med Firefox, og de kan bare slås av... Men jeg gjekk inn på "about:crashes" i Firefox, og grunnen for alle kræsjene mine var pga. en fil som het "NPSWF32.dll" Lenke til kommentar
te8et Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Fikk løst problemet mitt med Firefox :!: Gjekk inn på "about:crashes" i firefox URL baren, og på mesteparten av kræsjene var pga. filen "npswf32.dll". Om du har samme problem, klikk her! (Fant min npswf32.dll fil i "C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash" ) Endret 19. juli 2009 av te8et Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 3.5 sluttet å virke hos meg også til slutt. Nå kommer jeg ikke inn på noen internettsider. Kommer ikke inn på produktoppdatering i det hele tatt. Har begynt å bruke Google Crome. Den er i grunnen veldig god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå