Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bør jeg roe meg ned?

Gjest Guest_Petter_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Petter_*

Har hatt et avstandsforhold med ei jente over noen måneder som har blitt veldig seriøst. Hun er fra et annet land så vi har hatt 1-2 måneders pause imellom da vi ikke ser hverandre. Etter sist gang jeg kom tilbake til Norge så går jeg litt gal. Jeg må sende SMS og ringe henne ihvertfall annenhver dag. Er dette for mye? Bør jeg roe meg ned og heller la henne ta kontakt neste gang. Har bare gått en uke siden jeg forlot henne og allerede sendt 3 SMS og ringt henne 2 ganger. Siste samtale hørtes hun litt sur ut da jeg spurte om hun hadde det greit og om alt var ok. Bør jeg ta det som et hint at jeg må slappe av ? :)

Er så forelsket i henne så er derfor jeg bryr meg så mye, bare jeg hører stemmen hennes så har det reddet dagen min. Jeg klarer ikke å være borte fra henne så en samtale betyr mye for min del.

Noen råd? Gjerne fra jenter? Hørt noe om at det ikke er så tiltrekkende om en gutt viser FOR mye interesse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg ikke du tar kontakt for ofte. Herlighet, de gangene jeg har vært på flørtern med en gutt har vi skrevet SMS hele dagen, omtrent.

Men du bør kanskje la henne få anledning til å kontakte deg? Hvis det bare er du som tar initiativ til å snakke, kan det virke som litt mye, og du vil jo kanskje oppfattes som litt vel pågående. Dere skal jo styre tempoet sammen.

Og ja, det er ikke stas med en gutt som viser for mye interesse. Men å ringe eller sende SMS annenhver dag er ikke for mye. Synes jeg, da. :)

Lenke til kommentar

Enig med TheMartine men kommer mye an på denne jenta også. Kan kanskje virke som hun synes du er litt pågående og du burde ta hintet. Jeg veit det kan være vanskelig, men det vil jo være enda vanskeligere å aldri se hun igjen, right? ;)

Worst fucking case scenario, I know. Men lytt på magefølelsen og gi hun litt tid til å ta kontakt med deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...