FlinkeFreddy Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hei og hopp Har en Acer Aspire 5920G. Specs: Acer Chapala Socket P(478) Intel Core 2Duo T7300 3ghz nVidia GeForce 8600m GT Kingston DDR2 HyperX SO-DIMM PC5300 4GB Toshiba MK1637 GSX Windows 7 RC x64 Tenkte på om noen hadde noen gode tips på hvordan jeg kunne oppgradere denne dataen, eller få mer ut av den ? Noen "hemmelige" triks/tweaks som jeg ikke vet om ? Tenker også på å oppgradere maskinvaren, for eksempel kjøpe en SSD. Jeg har lyst til å vente med det, ettersom det å kjøpe førstegenerasjon av en ny teknologi generelt ikke er veldig lønnsomt. Ettersom batteriet blir dårligere og dårligere, kan det være aktuelt å kjøpe nytt. Noen som vet om noen sider som selger bra batterier ? Syntest utvalget av original-batterier er dårlig. Den blir til tider litt varm, spesielt nå om sommeren. Er det mulig å kjøpe nytt viftesystem ? Jeg er av den oppfattelsen av at utviklingen av laptoper står litt stille, med tanke på ytelse. Er dette feil ? Kan prosessoren byttes ut med fordel ? Jeg spiller svært lite, men syntest det er greit å ha en kjapp pc. Bruker den til mye rart, og er glad i å ha en data med futt i. Bukker å takker for alle svar ! MVH Freddy Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 ingen gode tips der ute ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå