nobb Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hei! Jeg vurderer å kjøpe den siste htc hd telefonen, men jeg ser at den er med windows 61, og 6.5 er jo på markedet mener jeg på (?) uansett, er oppgraderingen fra 6.1 til 6.5 gratis? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hei! Jeg vurderer å kjøpe den siste htc hd telefonen, men jeg ser at den er med windows 61, og 6.5 er jo på markedet mener jeg på (?) uansett, er oppgraderingen fra 6.1 til 6.5 gratis? Takk for alle svar. Windows Mobile 6.5 kommer nok ikke før i høst, det er gratis oppgradering på HTC Diamond 2 og HTC Touch Pro 2. Ikke så mange flere modeller så vidt jeg vet.. Men det er jo sannsyneligh at XDA developers får til en gratis oppgradering til 6.5 for andre windows mobile mobiler.. Men det vet jeg ikke da.. Lenke til kommentar
nobb Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Hei! Jeg vurderer å kjøpe den siste htc hd telefonen, men jeg ser at den er med windows 61, og 6.5 er jo på markedet mener jeg på (?) uansett, er oppgraderingen fra 6.1 til 6.5 gratis? Takk for alle svar. Windows Mobile 6.5 kommer nok ikke før i høst, det er gratis oppgradering på HTC Diamond 2 og HTC Touch Pro 2. Ikke så mange flere modeller så vidt jeg vet.. Men det er jo sannsyneligh at XDA developers får til en gratis oppgradering til 6.5 for andre windows mobile mobiler.. Men det vet jeg ikke da.. tror du det blir gratis for htc touch hd siste versjon? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kjører 6.5 på Touch HD, men er ihvertfall ikke bekreftet at det kommer gratis til den (fra offisielt hold). Lenke til kommentar
jevel Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 tror du det blir gratis for htc touch hd siste versjon? Nei, det tror jeg ikke. HD er en såpass gammel modell at hvis HTC følger sine tidligere retningslinjer for oppgraderinger, så vil den ikke bli oppgradert. -KJ Lenke til kommentar
dredg Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Er det helt sikkert at 6.5 vil være gratis til HTC Touch Pro 2? Når kommer 6.5 og hvordan oppdaterer man den fra 6.1 til 6.5? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Man kan jo alltids ta turen til xda-dev. Der ligger det mange forskjellige roms med 6.5 - gratis er de også Lenke til kommentar
dredg Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er min samboer sin telefon og der er det ikke aktuelt å eksperimentere med noe som ikke er 100% sikkert. Jeg er selv en noob med en iPhone så jeg er blitt vant med å bare trykke oppdater i iTunes Lenke til kommentar
dredg Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvis man oppgraderer til en Touch Pro 2 til 6.5 kan man legge inn Sense istedenfor TouchFlo 3D også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå