Bruker-133566 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Skermoppløsningen er helt grei, men når jeg går inn på nettet (IE) blir siden så å si "presset" til siden.. Altså, siden klarer ikke å fylle ut selve skjermen :S Noen som vet hva feilen kan være/hva jeg må gå på får å få rettet opp i feilen? Har allerede prøvd å forandre på tekststørrelsen.. Ikke noe resultat Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 For det første: Hvilken versjon av IE? For det andre: Skjer dette på alle sider? For det tredje: Et skjermskudd forklarer ofte bedre enn ord. Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 For det første: Hvilken versjon av IE? For det andre: Skjer dette på alle sider? For det tredje: Et skjermskudd forklarer ofte bedre enn ord. IE 7, skjer på alle sidene ja.. Kan legge opp printscreen litt senere idag når jeg kommer til maskinen Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hold inne CTRL og scroll? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 bruk autosizer: http://www.southbaypc.com/autosizer/ lykke til Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 sorry for at jeg ikke har svart noen til nå, har bare ikke vært på den maskinen riktig ennå.. tusen takk for alle tips, skal prøve å få testet disse ut så gir jeg tilbakemelding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå