JEBauge Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Her er noen prestekrager fra verandakassen. Er tatt med D80 og 50mm f/1.8 med mellomringer. (Fordi jeg ikke har råd til ordentlig macro enda..)Rett fra kamera, har bare fjernet noe linsestøv. Er ganske fornøyd selv, men vil gjerne ha innspill. Lenke til kommentar
Suic Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Her er noen prestekrager fra verandakassen. Er tatt med D80 og 50mm f/1.8 med mellomringer. (Fordi jeg ikke har råd til ordentlig macro enda..)Rett fra kamera, har bare fjernet noe linsestøv. Er ganske fornøyd selv, men vil gjerne ha innspill. Fine farger, syntes du burde hatt fokus på mer? Lenke til kommentar
JEBauge Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Enig, men sinnsykt vanskelig med mellomringer, veldig liten dof. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Må si jeg ikke likte komposisjonen. Ingen plass å feste øynene. Hvis det er blomsten til venstre er det sjeldent lurt å la motivet peke rett ut av bildet slik som her (helt mot en kant av bildet).. Lenke til kommentar
JEBauge Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Må si jeg ikke likte komposisjonen. Ingen plass å feste øynene. Hvis det er blomsten til venstre er det sjeldent lurt å la motivet peke rett ut av bildet slik som her (helt mot en kant av bildet).. Jeg ser poenget ditt. Målet var å få de to blomstene til å fungere som motiv sammen for å oppnå noe annet enn et "bare en blomst-bilde". Men så lenge fokuset bare sitter på den venstre, så fungerer det ikke helt etter planen. Jeg får prøve igjen... Takk for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Fargene og det myyyke lyset var i alle fall bra. Fin dybde også. Ganske behagelig og fint egentlig. Men sjekk gjerne ut Ingardj's blomstermakro-fotos i junifesten, vil tro det er tips å finne der... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Et par trollinnlegg og svar på disse er slettet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå