Gå til innhold

Michael Jackson begravelse på TV. hva synes dere?

Negil^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En legende er død, han var utrolig missforstått

Hvordan da?

At han var pedofil, homofil osv. Dette er jo selvfølgelig løgn av media. Han bleket ikke huden sin hvit heller, han har Vitiligo. just google it

Lenke til kommentar
At han var pedofil, homofil osv. Dette er jo selvfølgelig løgn av media. Han bleket ikke huden sin hvit heller, han har Vitiligo. just google it

Om han hadde vitiligo er vel greit nok. Men mannen hadde pedo-tendenser. Dette er hevet over enhver tvil.

Lenke til kommentar

Og selvsagt vet du alt.

Om MJ var homofil bryr jeg meg lite om, om han var pedofil.... mulig. Jeg tror ikke det selv men er ganske naivt å utelukke det helt.

Når det gjelder sykdommen Vitiligo hadde nok ikke MJ det, MJ ble ikke gradvis hvit i huden men det skjedde i trinn samtidig som ansiktet hans ble mer og mer plast, akkurat den delen er jeg lite i tvil om.

Selv om man er fan bør man kunne se og kalle en spade for en spade, ikke bare var det hudfargen men han opererte jo hele ansiktet for å se mest mulig hvit ut. Sjekker du ut bilder og ser på de med litt andre øyne ser du at der er mange flere forandringer enn hudfargen.

Uansett, MJ var kongen av pop, synd han er død.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Det er litt merkelig åssen "alle" mener han bare var blitt missforstått og lignende når det kommer til ryktene og rettsaken rundt MJ.. Men når han var i live så var det så sinnsykt mange flere som var skråsikker på at han var "sjuk i hue" osv.

Positive er jo at de aller fleste husker han som kongen av pop, en stor artist. Synd at han er død..

Lenke til kommentar

Om han hadde vitiligo er vel greit nok. Men mannen hadde pedo-tendenser. Dette er hevet over enhver tvil.

Man trenger ikke være pedo om man er glad i barn. Jeg er glad i barn. Jeg er ikke pedo av den grunn. Det skal også nevnes at MJ ble frikjent for alle anklager.

Lenke til kommentar

Stenger denne tråden i henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder om denne tematikken. Brukere oppfordres til å forsette der.

Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e):

Husk å bruke, søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...