Gjest Slettet+19283741 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Ser at elkjøp annonserer dette kameraet til 599 kr som dagstilbud på onsdag. Jeg tar ikke så ofte bilder, men når jeg først tar vil jeg veldig gjerne at bilde skal bli okey. Jeg trenger ikke noe som tar supergode bilder. Hvordan blir kvaliteten på bildene dette kameraet tar? Har lest diverse tester, men de jeg har lest tar for seg kameraene såpass grundig at det blir litt gresk for meg. Er det noen som har dette eller vil anbefale, ikke anbefale det? Jeg er en nybegynner og tar som sagt sjelden bilder. Jeg hverken orker eller har nok kunnskaper til å ta bilder i noe annet enn auto instillinger. Er det noen andre valg dere kan anbefale til ca 1000 kr som er betydelig bedre må dere gjerne komme med tips. Lenke til kommentar
kokkosbolle Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Jeg skal på elkjøp og kjøpe dette fotoapperatet i morgen. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...alogCategoryID= det heter EX-Z22 og ifølge elkjøp sin hjemmeside er det også på tilbud onsdag. EX-Z22 er en nyere utgave av kameraet hvis jeg ikke tar feil EX-Z22 koster ordinært 1295 kr så det bør være et veldig bra kamera til prisen. Edit: Kan se ut som elkjøp har skrivefeil på (Z22) at det skulle stått Z19. for de ser helt lik ut Endret 7. juli 2009 av kokkosbolle Lenke til kommentar
mobil_jenta Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg vurderer også å kjøpe dette kameraet... Noen som har erfaringer med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå