Vaffel-twist Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Finnes sikkert tusenvis av andre poster om dette, men hvor kan man få kjøpt farga bukser/chinos? Har vært på gant, men der var det aaaaalt for dyrt. Noen som har peiling på "billige" steder som ligger i Asker-/Bærum-/Oslo-området? Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hørt mye bra om NN.07 fra forumet. Har ikke prøvd de selv, men de skal visst være bra. De ligger på rundt tusenlappen tror jeg. Du får dem hvert fall fra modo.as. Fillippa K og Tiger Of Sweden er jo også noen populære. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Bare hyggelig Jeg vet desverre ikke om noen fysiske butikker du kan stikke innom da. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Zara sine er greie, kanskje lite for store ved leggene for min del. NN.07 sine er konge, digge å ha på + de ser bra ut. Filippa sine har jeg også hørt en del bra om, men har ikke testet de ut selv enda. Morris, ekstremt fine og behagelige. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 NN.07 og Filippa K har de på Tatler, S&S, Eger etc. Lenke til kommentar
Vaffel-twist Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Takk for opplysningene, men hvor ligger disse butikkene? xP Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Alle butikkene ligger i oslo. Zara finner du både i bogstadveien og i Karl Johan. Tatler finner du også i bogstadveien, og steen og strøm ligger i nedre slottsgate. Det tar deg 2 sekunder på google å finne ut dette, om du vil ha nærmere beskrivelse søker du bare på fraser som "steen og strøm oslo" Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hvorfor anbefaler folk merker som er dyrere eller like dyre som Gant? Gant sine chinos ligger jo også på 999,- eller noe slikt om jeg ikke husker feil. Så å anbefaler feks Filipa K som har chinos til 1000-1300 når han syntes gant var dyrt blir jo bare feil. Av billigere merker er det jo H&M og Zara, har ikke erfaring med noen av de pga. Zara er 130mil unna og H&M sine størrelser vil av en merkelig grunn ikke passe til meg Ellers så er det jo salg nå, så du kan jo se om du finner noen gode tilbud. Lenke til kommentar
Vaffel-twist Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Tusentakk Gule chinos på gant kosta da 1400 eller no sist jeg sjekka Men har de farga bukser på H & M? :O Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 ja, men ikke noe fine farger synes jeg ihvertfall. Med mindre de har fått inn noen nye siden sist jeg var innom en H&M... (noen mnd. siden sist jeg var der) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 De har nn.07 på Follestad på Sandvika Storsenter, og Filippa K på Mark & Brandy. Vil også anbefale deg å prøve et par chinos fra Knowledge Cotton Apparel. Det får du også på M&B. Lenke til kommentar
Vaffel-twist Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg har fått meg røde bukser fra Johnny Leave Home, kjøpte dem på Urban. Jeg har blå bukser fra før, kjøpte dem på solid(der har de også lilla) Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Har utrolig god erfaring med både NN.07 og Filippa K som er nevt tidligere her. Betalte 1200 pr stk. for et par oransje og et par tobakksfargete chinos hos Filippa, de sitter som støpt. Dessuten kan man trekke frem de svenske favorittene i ACNE, som du får hos Follestad, Acne i Hegdehaugsveien og Denim Gallery. Prøv også Volt som fører billigere merker som Cottonfield og These Are Glory Days Husk at du betaler for kvalitet. Hadde noen Vailent-chinos til 400,- som spjeret etter litt røff bruk Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Husk at du betaler for kvalitet. Hadde noen Vailent-chinos til 400,- som spjeret etter litt røff bruk Har et par fra Vailent jeg også, har ikke noe problemer med de. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Samme her. Hatt de i 6 mnd og ikke hatt noen problemer. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Mulig vi ikke har samme modell. Har også en kompis som har en litt røffere modell og den holder enda (kjøpt for lenge siden). Min var derimot ganske tynn og gikk i løpet av vinteren. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Har en tynn jeg, dog så bruker jeg kun min på sommerstid. Tynne chinos skriker ikke akkurat vinter for min del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå