Goliath Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Jeg ser etter høytalersett som har fjernkontroll og hvor basskassen er liten eller et bra 2.0 sett. Jeg har ikke tenkt å bruke mye mer enn 1000kr. Anyone? Endret 8. juli 2009 av Goliath Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Logitech Z-10 Små og bra høytalere. Der styrer du hele greie fra høytaleren. Min søster har det og det spiller kjempe bra! Sjekk også ut erfaringer . Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Ja, vurderte faktisk Z-10. Ypperlig å slippe basskasse men redd for at man betaler kanskje litt for mye for LCD-displayet. Kanskje Creative T20 2 kan hamle opp mot Z-10?! Forresten; jeg har eget lydkort. Hvordan vil det fungere med USB-løsningen til Z-10? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 USB-løsningen til Z-10 er bare for å få LCD skjermen til å vise rette ting. Skjermen er lik som på den som sitter på Logitech G15 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Det var oppklarende, takk Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Blir det Logitech Z-10 da eller? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Tja, skal sjekke litt ut først. Kanskje kjøpe på Elkjøp for å teste og bruke 30-dagers åpent kjøp. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Eller hva med dfelt Audioengine 2 Her er en Artikkel Lenke til kommentar
elfstone Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Kan nevne at Elkjøp har veldig bra pris på Logitech Z-4, 2.1 system. (Kampanje nå) Dette har har trådbundet fjernkontroll, men har fått veldig mye skryt i tester og av brukere. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Hei, takk for alle tilbakemeldingene. Kjøpte Z-10 for å teste dem ut. Hittil fungerer dem veldig bra! Litt knot i begynnelsen da høytalerene har et USB-lydkort som tar over hele showet i PC-en når de er plugget til. Fikk tilslutt deaktivert det og satt det dedikerte lydkortet som hovedkilde. LCD-displayet trodde jeg skulle være mer en unyttig gimmick men det viser seg at dette displayet er akkurat det samme som G15-displayet og det finnes en hel del forskjellige mods for å utnytte skjermen. Har systemovervåking, RSS-feeder og mailsystem i displayet nå Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Skulle tro et høytalersett med subwoofer gav bedre lyd en et 2.0 sett, ihvertfall når det er snakk om kompakte pc-høytalere? Hvordan er z-10 med tanke på bass? Er ute etter data-høytalere i samme prisklasse selv, var på Elkjøp når de hadde z-4 på tilbud, men å merke varer med riktig pris er noe de ikke bryr seg om, ellers hadde jeg nok kjøpt de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå