siindre Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Heisann Ser det er mange lignende innlegg, men de fleste linker bare til skjermer og sier den er god. Er det noen som vet om en 32" eller større til rundt 5000kr (villig til å strekke det maks 1000kr) som kan "dokumentere" at den er god? Noe form for test f. eks. Er til stue og filmbruk, så innsynsvinkel er viktig. Størrelsen teller ikke, så lenge det er minst 32", kvalitet er absolutt viktigst. Hører mye varmt om Samsung og jeg liker designet, så vurderer det sterkt. Så en link til denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=444040 i en annen tråd, men noen som faktisk vet om det er ett godt kjøp? Hadde vært ett pluss om den kan kjøpes fysisk i butikk. Edit: sett litt på Samsung LE40B535 også, koster 6 000kr, er det god kvalitet ute går her? 40" til 6k virker ut som størrelse er 1. prioritet og kvalitet er 2. Noen forslag? Endret 7. juli 2009 av siindre Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg har sett på begge TV'ene selv og har veldig lyst på en av dem, men er usikker på str. Koster ikke så mye ekstra for 8" mer TV. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Gløm 1080p på så små skjermer (42 og under), så lenge du ikkje sitter med snuten inne i skjermen.. Panasonic TH-P42X10 koster 6k hos Elkjøp/Lefdal og er ein meget god tv til prisen. Test forbruker.no : Bunnsolid folkeplasma Har forrige generasjon, og kan anbefale sterkt. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Gløm 1080p på så små skjermer (42 og under), så lenge du ikkje sitter med snuten inne i skjermen.. Panasonic TH-P42X10 koster 6k hos Elkjøp/Lefdal og er ein meget god tv til prisen. Test forbruker.no : Bunnsolid folkeplasma Har forrige generasjon, og kan anbefale sterkt. Helt grei pris, men er 2 ting jeg ikke liker: 1 - Plasma (Kan man bestille det på nettet, har hørt hvis du snur det opp ned blir den ødelagt) 2 - HD ready. Jeg kommer til å bruke TV som PC skjerm for å se på filmer. (Da er det lurt med 1080) Men nå skal ikke jeg stjele tråden. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg har en del .mkv filer på pcen i 1080p så noe annet er uaktuelt. Men takk for forslag. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Du får jo sett de selv om ikke skjermen er 1080p, i 720 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg ser full HD filmer på laptopen min, skjermoppløsning: 1440x900. Man trenger ikke 1920x1080 Lenke til kommentar
siindre Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Beklager at jeg ikke har svart, har vært på ferie. Selvsagt kan jeg se 1080p på en 720p skjerm. Men ett av kriteriene i denne tråden er at skjermen skal være 1080p så ta utgangspunkt for det. Plasma er heller ikke aktuelt pga strømforbruket. (Vi er litt grønn i denne familien, hehe) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå