Gå til innhold

Vannkjling

Anbefalte innlegg

Varenr. Ant. Art.Navn Eksl.mva. Inkl.mva.

AC31011 1 stk. AC radiator, "airplex EVO 240" 391,13 485,01

MCW5000A 1stk. Swiftech CPU-vannblokk 479,83 595,00

AC41001 1 stk. Eheim 1046 pumpe 310,48 385,01

AC34002 1 stk. AC vanntank, "aquatube", Sølv 366,94 455,02

AC34901 1 stk. AC brakett, for "aquatube" 60,48 75,01

MM5554K16 20 stk. Slange, PVC "Tygon", 3/8"ID 129,00 160,01

MM54285K23 6 stk. Slangeklemme, Ø9.7-Ø11.3 14,52 18,01

Totalt:2 173,01 kr

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

hva mer trenger jeg , er det et greit sett, er pumpa sterk nok, og hva slags 120mm vifter foreslår dere `? Burde jeg bruke radiator grillen til AC eller ville det ser bedre ut med 2 lasercut griller istede ?

Dette er fra microplex, hvis dere har noen bedre forslag som er seriøse si kom med det, har også tenkt på Waterchill men hva vi gi best temp.

:shrug::shrug::shrug::shrug::shrug::shrug::shrug::shrug::shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kongevifta må jo være en eller to 120mm Pabst

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=4412FGL

Har også en Enermax, og denne kan ikke sammenliknes med mine 2 120mm Pabst. Enermaxen har en stygg tendens til å skrike ganske så høyfrekvent (kan høres igjennom en trevegg), uansett hastighet og selv om den har en rheostat til å justere hastighet. Pabst derimot er jevnere og "varmere" på lydfronten (mer som vindsus på utsiden), og har heller ikke skrikingen.

Lenke til kommentar

Ser ut som om du har gjort noen gode valg der. Og kan du få tak i noen 120mm vifter med 36mm høyde i stedet for 25mm, så vil disse gi noe mer luft. De fleste 230v vifter er i 36mm utførelse.

Anbefaler sterkt SUNON DP201A. Gir mye luft og lite støy, og kan reguleres via en lampedimmer.

Andre valg jeg vil foreslå for deg: Kutt ut den hysteriske bruken av smileys, det ser bare dumt ut!

Lenke til kommentar

men det støyer mye i forhold til luft flyttingen da.... da vil det heller lønne seg med 2 delta vifter da ... med RMP stiller?? og med tanke på prisen du ville får mer for pengen og da.... de titan viftene er vell ikke så dårlige i forhold til prisen ?

Lenke til kommentar
men det støyer mye i forhold til luft flyttingen da.... da vil det heller lønne seg med 2 delta vifter da ... med RMP stiller?? og med tanke på prisen du ville får mer for pengen og da.... de titan viftene er vell ikke så dårlige i forhold til prisen ?

Hmmm, jeg er ikke så sikker på at du vet hva du snakker om nå?

Det er nettopp det som er poenget. De viftene gir adskillig mer luft enn en delta vifte, og går vesentlig stillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...