Tmz Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hei jeg ser etter en ny spiller. Tenkte litt på denne siden jeg har fått et bra tilbud på den. Det ser ut som den har det meste jeg trenger sånn rent teknisk, ipodtilkobling, tidskompansering, muligheter for aktiv deling osv... Men jeg har jo ikke noe erfaring med denne spilleren så jeg kan jo ikke si noe på hvordan lyd osv er. Og når det gjelder rca utganger, er det noe særlig forskjell i praksis 4v vs 5v? Noen som har noen erfaringer? Vet alpine er kjent for å være bra men vil gjerne forsikre meg først så jeg ikke gjør noe bomkjøp. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kommer med stor sannsynlighet til å gå til anskaffelse av en slik selv, da lydkvalitet, mengden funksjoner og det generelle kvalitetsinntrykket er såpass bra (for ikke å snakke om prisen). Så om du har mulighet (og liker utseendet (er ikke alle som gjør det)) gå for en 9887, tviler på at du gjør noe bomkjøp der! Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Nei tror ikke det blir noe bomkjøp akkurat, men er ganske kresen og vil ha det beste jeg kan få uten at det koster skjorta hehe. En annen jeg har vurdert er http://www.elutstyr.no/product_info.php?cP...roducts_id=3269 men jeg får ikke noe avslag eller noe på denne så må ut med endel ekstra da... Men hvor stor er forskjellen på de spillerne? Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 P88RSII er en veldig fin spiller. Og da tenker jeg jo selvfølgelig ikke bare på utseende, men brukervennligheten, lydkvaliteten og mengden funksjoner er særs bra, så jeg kan enkelt anbefale den, men for min del er det ett eller annet som drar meg mot Alpine-spilleren! Uten at jeg konkret klarer å sette fingeren på hva det er! Jeg har mindre erfaring med Alpine-spilleren også og har ikke heeelt kontroll på menysystemet der, men det er ett eller annet.. Noen andre som vil utdype, eller eventuelt komme med noe i andre retningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå