Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæreste er bortreist, skal jeg ta kontakt?!


Anbefalte innlegg

Dama mi er på ferie og er vekk i 7 veker. Før hun reiste har vi snakka om at vi skulle ta kontakt so ofte vi kunne og det gjorde vi i første 1 veke. Vi hadde noen krangling etter det 1. veke når vi snakka på skype og på tlf, hun syns at det var travelt at jeg kontakta hun berre for å sjekke hun. Jeg spurte liksom om alt mulig spørsmål til hun, for eksempel når hun var ute om hva klokka hun skulle heim ijen og hvem var hun sammen med, men det var vel fordi at jeg bekymra meg spesiell når hun var ute på kvelden, for jeg vet at det er ikke trygt der hun er no so jeg har sagt i frå at eg ville ikke at hun skulle vere ute på kvelden. Etterkvart blei hun veldig sur på meg og var frekke når jeg snakka med hun på skype sist, hun svarte så vidt på skype og lot som hun ikke var der og på en måte berre ignorerte meg berre for å sleppe å snakke. Jeg trur ho blei sånn pga hun syns at jeg var travelt men jeg sa jo til hun at jeg ikke skulle spøre hun om noe hun ikke likte meir, hun trudde også at jeg mistenker hun om hvem hun er sammen med ute om det var gutter osv så det blei liksom blanding i tankene sine. Men, jeg tenkte jo ikkje akkurat på det.

 

Det som bekymra meg mest at når hun var ute på kvelden og berre var sammen med ei venninde si og når dei gjekk på noen plass der som virka litt farlig berre dei 2. Jeg har ikke snakka med hun på 4 dagar no fordi siste gong jeg snakka me hun var hun frekk mot meg og sa mye ting som såra meg og aldri forventa at hun skulle sei det. Hun sa til og med at hun vil ikke vere som før liksom hvordan hun var på en (romantisk måte), fordi vi bruker til vanlig og kalle kvarandre på spesiell kallenavn (sånn romantisk kallenavn) og hun sa at hun vil har et voksen forhold og hun syns at det er litt barnslig av og til på hva måte vi er med kvarandre og jeg blei lei meg og sjokka når jeg leste det. Jeg spurte hun til og med om hun hadde forandra noko for meg men ho ville ikke svare meg og sa at hvorfor må jeg spøre hun om det og siden jeg ikke kontakta hun so kontakta hun ikke meg heller i det heile, men jeg kontakta ikke hun pga hvordan hun var sist jeg snakka med hun mot meg og jeg tenkte å ikke ha kontakt for å sjå om hun ville savne meg og innse alt hun har sagt til meg sist vi snakka men hun har ikke gitt et einaste tegn frå hun. Jeg vil så mye kontakte hun men er redd for at vi skal krangle igjen og hun skal sei mye frekk ord igjen, so jeg veit ikke om det er lurt å kontakte hun først eller berre vente til hun skal gjere det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La henne gjøre det hun har lyst til ;)

Tror nok heller du bør kontakte henne og spørre om hun har det kjekt, snakke litt osv. Jeg forstår godt at hun ble irritert når du maste sånn om hva hun gjorde.

 

Så ja, kontakt henne, og nei, ikke mas om hva som er trygt eller ikke. Hun greier nok å passe på seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...